karetti ei lähde käyntiin missä vika
eli akku on täynnä akun navat ja kengät on putsattu sanoo vaan että mou mou lohkolämmittimessä on ollut. eilen oli sama juttu mut ku anto toisesta autosta lisä virtaa niin sitte lähti ja kun oli lämmin niin sillo lähti helvetin huonosti käyntiin
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
No minä kokeilisin kuitenkin toisella akulla, jos akku tohjo niin ei se otakaan virtaa.
Minäkin koitin myös sitä ladata, kun se ei yrittänytkään pyörittää-> latas aluksi 4A tippu vartissa 2A(eli liki täynnä).
Ei akku noin lyhyessä ajassa voi tyhjästä täyteen latautua.
Lähtikö toisen auton virralla hyvin käyntiin?
Minäkin koitin myös sitä ladata, kun se ei yrittänytkään pyörittää-> latas aluksi 4A tippu vartissa 2A(eli liki täynnä).
Ei akku noin lyhyessä ajassa voi tyhjästä täyteen latautua.
Lähtikö toisen auton virralla hyvin käyntiin?
mutta,
<font size=-1>[ This Message was edited by: jarno.v on 2004-01-03 13:20 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jarno.v on 2004-01-03 13:27 ]</font>
Tai mittaa akun läpi menevä virta, kun auto sammuksissa(ei mitään vehkeitä päällä)-> pieni virta menee, mulla meni n.30mA(kello käy yms.), eli 60Ah akku kestää (60/0.030=) 2000tuntia. Virta ei saisi ainakaan amppeereja olla.On 2004-01-03 13:04, Jarno.v wrote:
minä kokeilisin kuitenkin toisella akulla
<font size=-1>[ This Message was edited by: jarno.v on 2004-01-03 13:20 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jarno.v on 2004-01-03 13:27 ]</font>
-
kadett2.0i
- 'Senator'

mulla sama vika 1,6s vm89 e kadetissa, aikaisemmin teki saman ekoilla pakkasilla, mutta lähti kun annettiin virtaa ja toimi eiliseen asti, ajossa sytty latauksen merkkivalo ja hetken päästä moottorin vikavalo, sit sammu ja akku mukamas tyhjä, ja 30min päästä lähti käyntiin ilman apua ja latas kun valot muuttu kirkkaammiks kun anto kierroksia, mutta muutaman minsan päästä teki saman ja nyt akku mukamas täysin tyhjä, ja tekee juuri tuon mou moun ja sitten ei mitään, apuvirtaa en ole vielä saanut, akkulaturikin väitti sitä täydeksi akuksi...mutta mietin vaan että jos kerran teki ton aiemminkin ja toimi tähän asti niin olisko laturissa tai startissa jotain, mutta olisi varmaan tehnyt ton tässä välissäkin...vanha auto ja pakkanen...lämpimällä toimii ihan hyvin
Saitko varmasti kunnon kontaktit. Käy hiekkapaperin kanssa läpi kaikki liitokset (kaapeli(t) koriin ja moottoriin) ei ole niin mahdoton homma. Lähinnä perustan siihen että lämpimänä välillä temppuilee.On 2004-01-03 16:17, jkt wrote:Kokeileppa samaa konstia akun+ -> startin+.On 2004-01-03 12:57, k-p wrote:
Yritin maadoitusta lisätä <b>apuvirtakaapelilla</b> eikä auttanut
Tulee ainakin halvemmaksi kuin koko startin vaihto.
Keli ku keli, niin sutenööri se v*tut välittää