Mielessä siis lähinnä Saksa.Millaisin ehdoin ja palkkioin ootte saanut autot tänne Suomeen?.
Itse oon alustavasti kysellyt ja tuntuu ettei tuonti Saksasta Suomeen välityspalkkioineen onnistu alle 1000euron.
Hyviä voisitte suositella ja huonoista varoittaa..
Millasia kokemuksia autonvälittäjistä
1000eur on ihan kohtuu hinta! Rahdit pyörii siinä 500-600eur ja pitäähän hiukan välittäjän ajasta/kuluista maksaa... Yleensä ei ole ihan eka auto mikä kannattaa ostaa... Itse kun hain omegani lokakuus meni neljä päivää, 17 autoa kävin läpi, kuluja tuli n. 1100eur ja joulukuus kun hain kaveril bemun niin olin saksas kolme päivää, 12 autoa ja kuluja n. 900eur (halpa lento)... Molemmat autot ajettiin Ruotsin läpi Suomeen (Laival olis säästäny viel muutamia kymmeniä euroja) kun halusin testata/koeajaa autoa...
Hae itse niin huomaat mitä kaikkea tulee eteen siellä
Byrokratia on sakuis kivaa...
-m-
Edit: Ainiin, jos minä suosittelisin henkilöä, se olis Vuohtoniemen Ossi (vaikuttaa kait nykyään bayerncar.comissa)...
<font size=-1>[ This Message was edited by: marcopel on 2004-01-06 23:41 ]</font>
Hae itse niin huomaat mitä kaikkea tulee eteen siellä
-m-
Edit: Ainiin, jos minä suosittelisin henkilöä, se olis Vuohtoniemen Ossi (vaikuttaa kait nykyään bayerncar.comissa)...
<font size=-1>[ This Message was edited by: marcopel on 2004-01-06 23:41 ]</font>