Astran käyttökokemuksia

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Nyt kun on ollut tuo Astra G ( 1.8 ) jo vuoden niin täytyy sanoa että olen ollut todella tyytyväinen. Tyyppivioilta vältyin , mitä nyt kesällä silloin tällöin jarrut ujeltaa. Hetkeäkään en ole katunut ostoa,taisin saada valio yksilön vaikka ilmastointi puuttuukin. Kyllä se Ooppelin pilkkaaminen on pelkkää pas*aa. Enpä usko että kukaan olisi ollut tyytymätön.Ulkonäön takia se tuli hankittua.Suvussa ollut jo 20vuotta pelkästään ooppeleita + 2mersua 90 luvulla ja minun puolestani sama linja jatkuu.

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Zeni on 2004-01-09 21:31 ]</font>
Karppa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Joo mulla on ollu Astra-G kesäkuusta 2001 lähtien, kilometrejä on tullu noin 88000km ja tyytyväinen olen ollu. Takajarrut vinku muutaman viikon silloin uutena mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Moottorin jäähdytysveden termostaatti meni tossa syksyllä mutta sen kummempaa vikaa ei ole ollut. Öljyt kun vaihtaa riittävän useasti ja muutenkin pitää huolta niin eiköhän huolettomia kilometrejä ole vieläkin edessäpäin.
Volvo V50 2.4 Geartronic
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Niin tosiaan kilometrejä on kertynyt vuoden sisällä 40000.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Vuosi ja 35000 km tuli sahattua astma -01 2.0 Metro Sportilla (kaikilla lisävarusteilla :grin: ) ja pahaa sanomista ei kyllä ollut muusta kuin bensan kulutuksesta, mutta siihenkin tais olla osansa sillä etä auto oli firman ja kaasujalka... :grin:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Direct22
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Direct22 »

Itselläni on ollu g-astra(1.:cool:vm-99,koht kolme ja puoli vuotta.Eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia,tosin en ole ajanut tänä aikana kuin 22tkm.Kyllä mullakin joskus kesäl takajarrut vähän piti ääntä,mut nyt ne on ollu hiljaa.Kolme opelia olen omistanut ja parasta aikaa on kaks tallissa.Olen itse sitä mieltä et OPEL on POP!!!!!
Vastaa Viestiin