Dodii, taas jälleen (ehkä) Opelin omistaja

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

Elikkäs, olen tässä vääntämässä kauppaa g-astrasta. Auto on 2.0 CDX -99 farkku. Vuoden mun korvat kesti carinan äänieristyksen... :grin: :grin: Taas voin postata muuallekkin kuin "yleinen keskustelu" palstalle. :grin:

Ensiks voittekin sitten sanoa, mikä on kun auto vetää huuruun?!? Autossa pitää pitää ilmastointia koko ajan pääl... eikä sekään välttämättä auta...
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

Kosteat matot? Raitisilmasuodatin märkä tai jtn, pois talveksi.. tuossa jotain syytä huurtumiseen. Asiallista autoa katselet :smile:
mixxa
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja mixxa »

Kannattaa tarkistaa, että pelaako läppä joka kääntää ulkoilmanoton sisäilmankierrolle? Eräässä Astrassa kyseistä läppää ohjaava moottori oli sanonut työsopimuksensa irti sisäilmankierto asentoon ja ikkunat menivät huuruun, mikäli ilmastointi ei ollut päällä.
ravennium
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ravennium »

yleisin vika on, että sisäilmankiertonappulasta on valo pimahtanut ja se on pohjassa :wink:

eli ns. "bensa loppu" -vikaa... tarkistettu?
"There are 10 types of people who understand binary. Those who do and those who don't"
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

On 2004-01-19 14:46, mixxa wrote:
Kannattaa tarkistaa, että pelaako läppä joka kääntää ulkoilmanoton sisäilmankierrolle? Eräässä Astrassa kyseistä läppää ohjaava moottori oli sanonut työsopimuksensa irti sisäilmankierto asentoon ja ikkunat menivät huuruun, mikäli ilmastointi ei ollut päällä.
Jees, siinä mä sen vian luulenkin olevan, nimittäin, ne menivät huuruun juuri sen jälkeen kun olin vahingossa sohaissut sitä ko. nappulaa. Valo siihen syttyy, mutta eipä siinä sitten näytä olevan mitään vaikutusta.
ts. vika taitaa olla siinä moottorissa joka ohjaa sitä ilmankiertoa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Mixu_N on 2004-01-19 16:40 ]</font>
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Jooh, eli vika tais selvitä, se kytkin on vähän heikossa hapessa, kai? enpä tiiä, nimittäin kun sitä renkkas ees taas nii kyl lähti sit pelittää.
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Niin ja tosiaan, olen nyt sitten (taas) onnellinen Opelin omistaja.

Auto on Opel Astra 2.0 16v CDX Caravan.
Vastaa Viestiin