ABS merkkivalo
Äkkinäisesti veikkaisin, että ois yks tunnistin sanonu sopimuksensa irti. Mulla kävi niin, että yks kerta vaan pistin auton käymään ja valohan rupes palamaan ja tunnistinhan se oli rikki. Merkkiliikkeessä kun mitattiin noita tunnistimia niin huoltaja sano, että näillä on tapana hajota ilman minkäälaista varotusta.
tunnistimen pystyy mittaamaan ite yleismittarilla.

Kuvassa uus mulle tullu tunnistin. Niin sen pystyy mittamaan noista liittiimistä mitkä menee tuolle tunnistimille. Pistä mittari asennolle, jolla se mittaa ohmeja. Sitten olikohan se, että mittari vaihtovirran mittaukselle ja pyöritä kovaa rengasta(niin kovaa kun käsistä lähtee). Sen mittarin pitäs antaa lukuja (hitto kun en muista minkälaisia se oli ittellä), mutta jos se anturi on just rikki mitä kokeilet niin molemmat mittari lukemat on nolla ja voit ostaa siihen uuden anturin,
Mulle toi makso n.85e. toivottavasti autto ees vähän.
tunnistimen pystyy mittaamaan ite yleismittarilla.

Kuvassa uus mulle tullu tunnistin. Niin sen pystyy mittamaan noista liittiimistä mitkä menee tuolle tunnistimille. Pistä mittari asennolle, jolla se mittaa ohmeja. Sitten olikohan se, että mittari vaihtovirran mittaukselle ja pyöritä kovaa rengasta(niin kovaa kun käsistä lähtee). Sen mittarin pitäs antaa lukuja (hitto kun en muista minkälaisia se oli ittellä), mutta jos se anturi on just rikki mitä kokeilet niin molemmat mittari lukemat on nolla ja voit ostaa siihen uuden anturin,
Mulle toi makso n.85e. toivottavasti autto ees vähän.