maalauspaikkoja pirkanmaalla?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
CezzeC 3.0 24v
'Agila'

Viesti Kirjoittaja CezzeC 3.0 24v »

osaisiko väki suositella tai tietäisikö joku asiallista hinta laatu suhteeltaan olevaa maalauspaikkaa tampereen lähistöltä, olisi tarkoitus maalauttaa opeli listoista alespäin tässä kelien lämmitessä. auttakaa miestä mäessä...
Energetic
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Energetic »

Suosittelen lämpimästi Pirkanmaan aikuiskoulutuskeskusta.Todella halvat hinnat ja hyvä jälki.Aikuiskoulutuskeskuksessa on vähä eri meininki ku ammattikouluissa vaik niissäkin on tosi halvat hinnat mut en kyl silti antas jonku 16vee amisviiksen tulla viittä metriä lähemmäs mun autoo.
CezzeC 3.0 24v
'Agila'

Viesti Kirjoittaja CezzeC 3.0 24v »

juu ite oon kans kuullu paljon hyvää aikuiskoulutuskeskuksesta, eiks tää paikka oo siellä nirvassa siellä bilteman suunnalla päin. lisää hyviä kokemuksia kuunnellaan asiallisista paikoista. Itteäkin hirvittää nuo amis paikat varsinkin jos pitäis oma auto sinne viedä... nm.sivusta seurannut.
Energetic
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Energetic »

Joo Nirvassa sijaitsee ja aika lähellä Biltemaa.Ite maalautin takapuskurin siellä ni makso naurettavat 90€ ja jälkeen olin todella tyytyväinen.Jotkut autoliikkeetkin hoitaa maalauksensa siellä.
johnu_sbc1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja johnu_sbc1 »

Onko kellään tietota kuinka paljon aikuiskoulutuskeskuksessa suurinpiirtein maksaa auton yliveto jos siellä tehdään pohjat?? Jotain suuntaa antavaa tietoa?
blueranger
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja blueranger »

Vastaa Viestiin