vakionopeudensäädin veccuun
-
WalesinApina
- 'Kapitän'

Mä asennutin Omegaan Liteonin karvalakkimallin (http://kotisivu.mtv3.fi/keskustanvaraosa/ap50.html) säätimen ja sen kanssa ei voinut käyttää viiksessä olevia säätimiä. hyvin se on kuitenkin toiminut.
Mutta ei hätä ole tämän näköinen. Nimittäin Satsaamalla vähän enemmän rahaa ja ostaa esim. Liteon AP-300 mallin, niin siihen voisi opelin viiksikin integroitua. Kannattaa kysellä asiasta Atoy Oy:stä (www.atoy.fi); sieltä yksi korjaamoäijäkin kyseli asennuksesta mun tapauksessa.
Mutta ei hätä ole tämän näköinen. Nimittäin Satsaamalla vähän enemmän rahaa ja ostaa esim. Liteon AP-300 mallin, niin siihen voisi opelin viiksikin integroitua. Kannattaa kysellä asiasta Atoy Oy:stä (www.atoy.fi); sieltä yksi korjaamoäijäkin kyseli asennuksesta mun tapauksessa.
-
vectrasportti
- 'Kapitän'

Ennen ku rupeet asennuttamaan, niin täst linkist tietoo kuin paljo on alunperin maksanu http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=5&0
Mulla makso GTS:ään n.120€ jälkikäteen asennettuna Kouvolan Auto-Kymillä.
Settiin kuului uusi vilkunviiksi ja ohjelmointi moottoriin ja mittaritauluun.
Lisävarusteena otettuna hinta ois ollu 610€.
-98 mallisessa ei taida olla sähköistä kaasuläppää, joten hinta voi olla aika korkea.
-98 mallisessa ei taida olla sähköistä kaasuläppää, joten hinta voi olla aika korkea.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Onks sulla minkävuotinen auto?On 2004-02-05 16:05, G T S wrote:
Merkkiliikkeessä sanoivat että vasta -04:ssa on vakionopeudensäätimelle valo mittaristossa.
-03:ssa on kuulemma paikka polttimolle,mut ei sinne tuu ees piuhoja?!
Auto on 2004 vuosimalli. Otettu käyttöön 10/2003.On 2004-02-22 02:06, Jabajee wrote:Onks sulla minkävuotinen auto?On 2004-02-05 16:05, G T S wrote:
Merkkiliikkeessä sanoivat että vasta -04:ssa on vakionopeudensäätimelle valo mittaristossa.
-03:ssa on kuulemma paikka polttimolle,mut ei sinne tuu ees piuhoja?!
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Joo siis kyllä niihin kaikkiin vakionopeudensäätimen saa, mut nyt olikin puhe siitä merkkivalosta!On 2004-02-22 11:02, SorZa wrote:
03 veccussa mitä mä ajoin ni oli ainakin vakionopeudensääsin.
Ihan normaalissa 1.8 karvalakkimallissa.
On 2.2 GTS -03 mistä löytyy kyllä säädin, mut merkkivalo ei pala mittaristossa.
Eikä merkkiliikkeen mukaan kuulemma saakkaan palamaan kun se valo tulee vasta -04:siin?! -03:sta löytyy paikka merkkivalolle, muttei kuulemma piuhoja eikä polttimoa.
Puhuukohan ne ihan mitä sattuu merkkiliikkeessä