Mustat takavalot F-Astraan? Lailliset?
Eikö siis kenelläkään ole ollut Astra F:ssä kokomustia takavaloja?
En ole löytänyt kotimaisilta tuuninkifirmoilta moista... Pitäneekö tilata Germaaniasta saakka?
Simuloin noiden ulkonäöllistä vaikutusta photarilla: http://koti.mbnet.fi/conani/tiedostot/v ... avalot.jpg
Sopivat mielestäni perhanan nätisti tuon mustan takapaneelin kanssa
Enkä tosiaan haluaisi kikkailla itsetummennetuilla...
En ole löytänyt kotimaisilta tuuninkifirmoilta moista... Pitäneekö tilata Germaaniasta saakka?
Simuloin noiden ulkonäöllistä vaikutusta photarilla: http://koti.mbnet.fi/conani/tiedostot/v ... avalot.jpg
Sopivat mielestäni perhanan nätisti tuon mustan takapaneelin kanssa
Enkä tosiaan haluaisi kikkailla itsetummennetuilla...
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
-
badfear2001
- 'Senator'

- Viesti:
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Pitää olla hyväksyntä juu. Eiköhän noissa mainituissa valoissa sellaiset ole.On 2004-02-09 19:55, Azzyyr wrote:
Eikös täällä rakentelijoiden luvatussa maassa pidä valoissa olla E-hyväksyntä
Ja kyllä se E-hyväksyntä pitää löytyä myös muualla Euroopassa. Ei se rajoita auton rakentamista, rajoittaa vaan tunarien maalitöhertelyjä, mikä on vain ja ainoastaan positiivista..
Kumma asenne että kaikki säännöt on tehty vain autoilijan kiusaksi.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Jossain Motonetin kuvastossa olen nähnyt jotkut "lailliset" mut niissäkin oli tummennettu vain parkki ja jarru, eli tuntui ihan +/-0:lta. 
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tuota en tiennyt, nyt tiedän.On 2004-02-10 16:07, Tuomas wrote:
Ja kyllä se E-hyväksyntä pitää löytyä myös muualla Euroopassa.
Ei ei, tarkoitus ei ollut tuolla "luvatun maan" laittamisella mitenkään kritisoida tuota kyseistä sääntöä vastaan. Olen täysin sen puolella, että valot pitää olla jossain instanssissa hyväksytyt. Liikenneturvallisuutta ei pidäkään antaa "tuunauksen nimissä" huonontaa....Ei se rajoita auton rakentamista, rajoittaa vaan tunarien maalitöhertelyjä, mikä on vain ja ainoastaan positiivista..
Kumma asenne että kaikki säännöt on tehty vain autoilijan kiusaksi.
Seolvaanhuumoriakato....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
Juu, voipi olla. Itselläni on myös vakiot, mutta nekin on aika tummat, joten itse en ole viitsinyt niitä tummentaa/vaihtaa.On 2004-02-10 18:31, Ahnuld wrote:
Jazz: näit varmaan nuo GSi:n valot.
Ovat kyllä normaaleja tummemmat, mutta ei tarpeeksi![]()
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No mul 0n itellä Gsi astran tummat takavalot ja ne on ihan ok, mut niihi´n voi kuulemma laittaa sellaset liimapaperit mitkä on täynnä sellasta mustaa raitaa niin sit tulee tummemmat, saa ehkä tehtyä ite tietokoneella tai sit jossain paino firmas.
itte oon ihan tyytyväinen noihin Gsi astran valoihin!
itte oon ihan tyytyväinen noihin Gsi astran valoihin!