Matkamittarista

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Omega-a-pasconacona
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega-a-pasconacona »

Trippi ei pelaa. Onko tähän jonkin tietyn yksittäisen osan pettäminen mittarissa, vai onko koko kampe jo entinen? Kun ei ihan joka hajottamolta löydy tota 220km/h asti yltävää mittaria.
WalesinApina
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja WalesinApina »

Mun entisessä pAsconassa (1,6S -86) sai *unkata trippiä bauttiarallaa 20 kertaa ennenkuin se nollautui oikein ja lähti pyörimään. Reistailu alkoi jossain 200tkm:n paremmalla puolen.

Nyt autolla on innokas, juuri kortin saanut teini-omistaja, joten ei tarvi enää itse tripistä ottaa kierroksia.
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Mulla on sama homma C-Ascon kan trippi kyllä nollautuu mutta ei lähe pyörimään vaan joutuu naputtelemaan sitä napikkaa jonkin aikaa. vika alko jossain ennen 200 tuhatta.

Mikko K.
................................
BMW E46 -02
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Mulla oli sama vika Kadetin tripissä. Vika ilmaantui joulun tienoilla, mutta korjaantui itsestään kevään ensimmäisellä pitemmällä matkalla. Nyt ei ole ollut ongelmia.

Autolla on kyllä ajettu vasta n.160 000 km (toimimaton aika huomioitu)ja mittarina digiversio (trippi on kyllä varmaan samanlainen).
rav
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja rav »

Mulla on sama homma C-Ascon kan trippi kyllä nollautuu mutta ei lähe pyörimään vaan joutuu naputtelemaan sitä napikkaa jonkin aikaa. vika alko jossain ennen 200 tuhatta.
Taitaa olla tyyppivika;) Samanlaista ongelmaa meikäläiselläkin, tosin nyt trippi on hyventynyt, eikä vaadi yhtä suuria ponnisteluja kuin aiemmin - liekö sitten tyyntä myrskyn edellä..

Olli.
Ascona C 2.0i Cabrio
Kadett B 1.1
Mainio77
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Mainio77 »

Joo mulla oli/on sama vika Kadetin digimittaristossa ja avasin sen. Vika oli kuluneissa rattaissa. Tein pika korjauksen poistamalla yhden jousen niin trippi on pois pelistä mutta matkamittari toimii.
Vastaa Viestiin