Metallimustan värikoodi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
suke
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja suke »

olen maalauttamassa autoa metallimustaksi. nyt vain tarvitsisi löytää sopiva sävy, kun ei varmaankaan ole yhtä ja ainoaa metallimustaa.. (näin ainakin olen ahtaan pääkopan sisällä antanut itseni ymmärtää) onko opeleita "tehdasmaalattuina" kyseisellä värillä? Tai onko ehdotuksia minkä automerkin värivalikoimista sopiva väri löytyisi? vaikka ihan värikoodin kera:) kuviakin voi pistää jos hyviä esimerkkejä löytyisi.

<font size=-1>[ This Message was edited by: suke on 2004-03-02 21:57 ]</font>
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

käyppäs automaalamossa ni antaa sulle semmosen värikartan nenukin eteen että löytyy varmasti käypänen sävy :smile:
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Opelin yks metallimusta ainakin vaihtelee sävyä tummanruskean, lilan ja vihreän kesken sopivassa valaistuksessa. Väri on novablack 266
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

On 2004-03-02 23:42, -jupe- wrote:
Opelin yks metallimusta ainakin vaihtelee sävyä tummanruskean, lilan ja vihreän kesken sopivassa valaistuksessa. Väri on novablack 266
Mulla oli Senatir tuon värinen, eli Novaswartz. Todella siisti väri ainakin mun mielestä.

Viesti Kirjoittaja mopsi »

käyppäs kattomassa maaliliikkeessä minkä värine on "panther black" en nyt muista koodia ... helmiäis musta.. auringon osuessa alkaa kimaltelee sillee erivärisenä. se on fordin automaali.. ite maalasin kyseisellä maalilla pikkuveljen mopokypärän...
Vastaa Viestiin