No pitäisköhän sitä sitten vaan käydä hakeen tollanen coupe astran puskuri ja kokeilla. Ei kai sitä muuten saa ikinä tietää... mitenköhän noi tuninki puskurit sitten käy, tollaset coupe astran tuninki puskurit sedaniin?
Sedan ja coupe on aivan identtinen takapäästä joten kaikki kiinikkeet ovat valmiit niin siinä ei paljon tarvitse miettiä. Itse saan uuden puskurin ensiviikolla (jos menee hommat suunnitelmat hyvit). Silloin mulla jää tuo coupen puskuri jos haluaa kokeilla
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
On 2004-03-11 09:03, Omenalimu wrote:
Tepe pitää viel sanoa että sä oot innottanut mut tohon sedan astran tunettamiseen =) tosin opiskelian tuloilla kestää kauan =(
Juu eikä se vielä tähän lopu Uutta ja hienoa tulee varmasti
Tepe: juu tänä kesänä ois tarkoitus aloitella toi astran laitto, tai sitten hommata joku toinen opeli. Mutta kyllä ois tarkoitus tuota sedani alkaa laittamaan, tosin mittarissa jo niin paljo 165tkm.
Noo eipä se 165tkm ole vielä mikään vakava asia Tuo perä on tossa autossa se ainut ongelma kun se on hiukka "pystyn" olonen.....muuuuuutta siihenkin on jo suunitteella uutta ja hienoa Lisää vain sedaneita kehiin. Meitä ei ole vielä kovin paljon
No tohon perään pitäis jotain kehittää. Tosin mulla nyt ei oo viel mitään tuuninkia, paitti sisätilan valot on siniset ja rokkikamat on jotain muuta kuin vakiot. Nyt alkaa sitten ulkokuoren ehostus. tosin tuo 180tkm huolto alkaa jo kummittelemaan, kun menee taas hihna vaihtoon niin laskua tulee.
tepe: muuten oletkos löytänyt mitään hienoja lamppuja taakse? Niin ja kyllä mä tuon autoni varmaan joudun vaihtamaan 2 vuoden sisään kun viime vuonna tuli 80tkm lisää mittariin, jos sama tahti jatkuu niin 300tkm on äkkiä taulussa.
On 2004-03-11 15:49, Omenalimu wrote:
tepe: muuten oletkos löytänyt mitään hienoja lamppuja taakse? Niin ja kyllä mä tuon autoni varmaan joudun vaihtamaan 2 vuoden sisään kun viime vuonna tuli 80tkm lisää mittariin, jos sama tahti jatkuu niin 300tkm on äkkiä taulussa.
No sullahan kertyy paljon noita kilometrejä.
FK:lta löytyy lexus valoja parikin kappaletta http://www.autovaruste.net/valot/valoopel.htm
199e pari. Markukselle on ilmeisesti tulossa jo jommat kummat noista?? Osatoimitukselta saa tummat takavalot(siis se kromi homma on tummennettu) jotain 65e kappale.
vois nyt sitten saman tien kysyä täysin topicin ohi, että oletkos noita ovikajareita vaihtanut? kun sellasta projektia ajattelin kanssa jossain vaiheessa. Nyt nuo opelin omat kavarit ei ole ollenkaan käytössä, vaan kaikki musa tuu hattuhyllyltä... =(