Mikäs liike tällaisia myisi, vaikkapa Calibraan ??
Ei ole itselle osunut silmään vielä.
Sellaiset sirot, ei mitkään amiksen märät unelmat (ledillä varustetut)
kumma kun aina pitää alkaa kommentoimaan ulkonäköseikkoja, vaikka kysytään vain, että mistä moisia kamppeita saa. Toki sitten on asia erikseen, jos joku on huomannut niissä olevan oikeasti vikaa tms. ne on muuten huonot, mutta jos ainoa kommentoitava asia on se, että ne on omasta mielestä rumat, niin mun mielestä vois olla vaikka kommentoimatta.
Edellisessä viestissä kysyttiin, että miksi ei kannata laittaa? Vastasin siihen lyhyesti ja ytimekkäästi. Voisin toki kirjoittaa pitkät sepustukset aiheesta, miksei Calibraan kannata laittaa kromisia pissapoikia, mutta mielestäni kiteytin sen hyvin ja säästin ihmiset lukemisen vaivalta. Edelleenkin toivon, että kukaan ei laita Calibraansa kyseisiä osia, mikäli ei sitten koe niitä aivan ehdottoman hienoiksi ja tarpeellisiksi. Jokainenhan saa toki rakentaa autoaan juuri niin kuin itse haluaa. Ehkä olisi tosiaan parempi olla kertomatta omaa näkemystään makuasioiksi luettavissa aiheissa, mikäli sitä ei erikseen pyydetä.
Joo tosiaan tuossahan kysyjä edellä kysyi, että miksei, eli periaatteessa kyllä vastasit ihan oikeaan asiaan. Mun moka. Koitin kuitenkin ihan yleisestikin sanoa, että välillä tympii lukea näitä juttuja, kun asiallisesti kysytään, niin sitten heitellään kommentteja jotka sisältävät vain omia "makuasioihin" perustuvia heittoja. Eipä sillä meni omakin höpöttely pahasti OT, joten Aamen!
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)