Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikkäs onkos mahdollista laittaa (tai meneehän se sinne, mutta...) jos laittaa 2.0i 16V koneen sinne corsican pellin alle niin saapiko sen leimaan? Onko kellään kokemusta? kun olen tossa seurannu yhtä projektia ja olis kiva tietää että tuleeko siihen ikinä leimaa???
Ei se mitään asiaan vaikuta onko se tuotu Saksasta, samat säännöt sitä silti koskee. Saksassa saa leimaan kaikenlaista kummaa, mutta ei niille Suomeen tuotuna saa kilpiä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
On 2004-09-09 15:24, Vairus wrote:
Miten olis vaan 1.6 puhaltimella ~ 200hp pyöristä?
Toisiin autoihin turbo on omiaan mutta Corsaan ei mun mielestä turboja laiteta..
Johtunee varmaan siitä että ite yhden 1.6L Corsan ja monet Corsan omistajat tuntevana tiedän miten ne vaparina saa jo liikkumaan, tokihan turbo tuo aina lisää eksotiikkaa mut jotenki ei vain tunnu Corsassa hyvältä..
On 2004-09-09 15:24, Vairus wrote:
Miten olis vaan 1.6 puhaltimella ~ 200hp pyöristä?
Toisiin autoihin turbo on omiaan mutta Corsaan ei mun mielestä turboja laiteta..
Johtunee varmaan siitä että ite yhden 1.6L Corsan ja monet Corsan omistajat tuntevana tiedän miten ne vaparina saa jo liikkumaan, tokihan turbo tuo aina lisää eksotiikkaa mut jotenki ei vain tunnu Corsassa hyvältä..
Oot sitte tunnustellut, ehkä huonosti tehdyssä autossa