Eli siis kyselisin mistä olisi mahdollista saada opelin alkuperäiseen mankkaan joku koodi millä sen saa toimimaan. Tehtaalla maksaa kuuleman mukaan 50 euroa ja auton kuski ei siitä tuollaisia rahoja halua maksaa. Iteoita? Koodeja mitkä toimii? Kyseinen auto on siis Astra Caravan vuodelta 96. (tosin tuolla automallilla tuskin on mitään suurempaa merkitystä)
<font size=-1>[ This Message was edited by: kepukka on 2004-04-05 16:12 ]</font>
opelin vakiomankan joku ihme koodi
Muistaakseni joskus ovat shellin baarissa puhuneet että kun ton painaa tarpeeks monta kertaa väärin menis vaan vähäksi aikaa lukitukseen eli aukeais taas ilman koodia vähän ajan päästä??Mun mielestä kunnon rahastusta tollanen mulla mun calibrassa on kaikki paperit,esitteet ym tallella ja ei lue mankan koodia missään
.
Kai noiden p*a*kamankkojen valmistajien täytyy jostain leipärahat saada?
Kai noiden p*a*kamankkojen valmistajien täytyy jostain leipärahat saada?
Leon FR 20vt
Eilen tuli juuri lueskeltua tuota oman mankkarin ohjeläpyskää. Siinä on ensin vissiin pari 10 minuutin lukitusta, sitten joku 640 minuuttia ja sen jälkeen menee lukkoon kokonaan -> vie Obeliski-liikkeeseen.On 2004-04-07 20:13, Aatsi wrote:
Muistaakseni joskus ovat shellin baarissa puhuneet että kun ton painaa tarpeeks monta kertaa väärin menis vaan vähäksi aikaa lukitukseen eli aukeais taas ilman koodia vähän ajan päästä??
Siinä "Radio pass" - lappusessa se on ja vissiin "Car pass":ssa myös? Mulla oli viimeiseen huoltokuittiinkin merkattu se - ei kovin turvallista, mutta toisaalta vaikea kuvitella ketään tuota paskaa varastamassakaan ; )
Astra F 1.6i 16v -97