Elikkäs onko kenelläkään tietoa onko b-ascoon saanut automaatin perään loikkaria?
Ja mahtaisiko sinne sellaisen saada näin jälkikäteen laitettua?
TH-180 ja sähköinen loikkari
Jaaha,itse lootaan toteutettuna vaatii sen verran hilparaa että katselisin valmista lootaa missä on jo.Sivistyksen aukko mulla,onkos tää nyt etu-vai takaveto?Eli sulla on siellä 3-speed ja neljättä halajavi?Jollakin lukkoturbiinisovelluksena saisit tietty vähän lisää vauhtia,eiköhän erilaisia löydy pilvin pimein.Hommaat sellaisen mahollisimman alhaisimmalla kiinniottavan turpaanin sinne niin saat enemmän kierroksia lootaan/enemmän vauhtia etenemiseen.Enempää en osaa kertoa.
Takavetohan toi b-ascona yleensä on, harvemmin etuvetoista olen nähnytOn 2002-08-20 22:48, autoilija wrote:
Jaaha,itse lootaan toteutettuna vaatii sen verran hilparaa että katselisin valmista lootaa missä on jo.Sivistyksen aukko mulla,onkos tää nyt etu-vai takaveto?
Joo, tämä on tarkoitus. Kierroksia kun sais maantiejossa pois.On 2002-08-20 22:48, autoilija wrote:
Eli sulla on siellä 3-speed ja neljättä halajavi?
Niin no. Lukkoturbiinissa on hyötysuhde 100%, lukittuna siis. Tavallisessa n.97%.On 2002-08-20 22:48, autoilija wrote:
Jollakin lukkoturbiinisovelluksena saisit tietty vähän lisää vauhtia,eiköhän erilaisia löydy pilvin pimein.Hommaat sellaisen mahollisimman alhaisimmalla kiinniottavan turpaanin sinne niin saat enemmän kierroksia lootaan/enemmän vauhtia etenemiseen.Enempää en osaa kertoa.
Että tuskin tuo nyt kovin paljoa auttaisi.
Homman juju on siinä että auto on tarkoitus museokatsastaa ensi vuonna. Kovin paljon ei siis saa muuttaa mitään. Aattelin että toi sähköinen loikkari menis vielä, sehän ei näy mitenkään, jollei auton alle ryömi. Tietysti se katkaisija pitää johonkin saada, mutta sehän nyt on helppo piilottaa.
Ei ole vain hajuakaan onko b-ascoon saanut loikkaria uutena...

"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"