Kokemuksia 3.0 24 v Omegan moottori?
-
C20xe.jesse
- 'Admiral'

Kyllähän tuo on toiminut ihan ok. Ketjun kun muistaa vaihtaa joskus niin ei siinä oikein mikään hirveen pahasti ainakaan hajoa. Omalla motilla on ajettu vähintään 280tkm ja vaihdoin siitä ketjun ja venttiilin nostimet, muuta koneen puolelta sitten ei olekkaan minun osaltani tarvinnut vaihtaa.
Kyllä tuon ikäinen auto alkaa jo jokapuolelta muualta hajoamaan.
Itselläni mm vetari, perän stefa, iskarin yläpää, tulpanjohdot, ruostetta, sähkövikoja, tankki ruostunut, jarrut rempattu, koiranluut, perän puslat,... eli paljon kaikenlaista pientä yhden päivän hommaa on löytynyt. Yhden kun korjaa niin alkaa kuulemaan taas jostain muualta jotain pientä ääntä joka alkaa ärsyttää vähän ajan päästä.
e: Niin ja onhan tuota konetta myös b senatorissa.
searchilla löytyy tuosta kulutuksesta, esim
"3.0 24v kulutus" kun laittaa niin jotain löytyi ainakin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: antzu on 2004-04-13 08:34 ]</font>
Kyllä tuon ikäinen auto alkaa jo jokapuolelta muualta hajoamaan.
Itselläni mm vetari, perän stefa, iskarin yläpää, tulpanjohdot, ruostetta, sähkövikoja, tankki ruostunut, jarrut rempattu, koiranluut, perän puslat,... eli paljon kaikenlaista pientä yhden päivän hommaa on löytynyt. Yhden kun korjaa niin alkaa kuulemaan taas jostain muualta jotain pientä ääntä joka alkaa ärsyttää vähän ajan päästä.
e: Niin ja onhan tuota konetta myös b senatorissa.
searchilla löytyy tuosta kulutuksesta, esim
"3.0 24v kulutus" kun laittaa niin jotain löytyi ainakin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: antzu on 2004-04-13 08:34 ]</font>
Jeps vaihdoin itse.
Nostimet maksoivat noin 20€/kpl. Ketjun hintaa en enää muista mutta olisikohan siinä 100-200 välissä ollut. Tiivisteitä meni aika läjä (kaikki yläpuolen tiivisteet) ja nekään ei ihan halpoja olleet. Kaikenkaikkiaan noin 1000€ meni kaikkiin kamoihin. (vaihdoin kaikki nostimet)
Kannattanee tilata kerralla koko satsi esim ekegreniltä jos meinaa vaihtaa itse niin saanee hiukan paljousalennustakin.
Nostimet maksoivat noin 20€/kpl. Ketjun hintaa en enää muista mutta olisikohan siinä 100-200 välissä ollut. Tiivisteitä meni aika läjä (kaikki yläpuolen tiivisteet) ja nekään ei ihan halpoja olleet. Kaikenkaikkiaan noin 1000€ meni kaikkiin kamoihin. (vaihdoin kaikki nostimet)
Kannattanee tilata kerralla koko satsi esim ekegreniltä jos meinaa vaihtaa itse niin saanee hiukan paljousalennustakin.
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.