Autoilu ei ole ilmaista, ei varsinkaan huolto
Juu, kysäsinpä tuota MV6:n automaatin öljynvaihtoa myös Metroautosta. Hinta öljyn ja suodattimen vaihdolle + pantojen säädölle noin 330e. Noh, eihän tuosta nyt tule kuin noin 3,3 senttiä kilometrille.
Mitä tuo pantojen säätö käytännössä tarkoittaa? Olisi kuulemma hyvä tehdä samalla.
Aika suolanen on hinta, mutta jos sillä välttyisi itse öljynlirutteluilta ja ärräpäiltä ja saisi lisäksi jotain tarpeellista huoltoakin masiinaan, niin kai sen mies kestäisi.
Mitä tuo pantojen säätö käytännössä tarkoittaa? Olisi kuulemma hyvä tehdä samalla.
Aika suolanen on hinta, mutta jos sillä välttyisi itse öljynlirutteluilta ja ärräpäiltä ja saisi lisäksi jotain tarpeellista huoltoakin masiinaan, niin kai sen mies kestäisi.
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

Aivan sikasairas hinta..huhhuh, jäähän tossa töillekki vielä hintaa 180€. Mulla ku bragas toi vanha automaatti ja jouduin uuden laittaa ni kustannukset oli seuraavat: laatikko 150€, toimituskulut kiuruvesi-lahti 40€ ja vaihtotyö yleiskorjaamolla (sis. uudet öljyt 7ltr.) 160€(kesto 3h). Eli yhteensä 350€. Pidän tota kohtuullisena hintana ja tohon verrattuna pelkkä huoltotyö tohon laatikkoon kuulostaa kyllä ihan kiskonnalta. Ei toi omegan automaatti nyt varmaan niin kummallinen oo etteikö sitä joku tavallinen korjaamo osais huoltaa.
Ja ihan bytheway, kysyin tota samaa hommaa lahden länsiautosta ni siel ois maksanu 400€(kesto 6h) eli kustannukset ois ollu 590€, että se niistä ns. "merkkikorjaamoista". Ovat varmaan ihan asiansa osaavia, mut joku roti tohon hinnotteluun pitäs saada, mua ainakin vituttaa maksaa niille kahvilla istumisesta.
Ja ihan bytheway, kysyin tota samaa hommaa lahden länsiautosta ni siel ois maksanu 400€(kesto 6h) eli kustannukset ois ollu 590€, että se niistä ns. "merkkikorjaamoista". Ovat varmaan ihan asiansa osaavia, mut joku roti tohon hinnotteluun pitäs saada, mua ainakin vituttaa maksaa niille kahvilla istumisesta.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Porissa automaatti laatikon huolto. Öljyt suodatin ja tiivisteet 110€. Tämän huollon teki Nätkin jos saa mainostaa ehkä suomen paras automaattilaatikoiden huoltaja. Parani ainakin minulla silloin toi vaihtaminen huomattavasti tarkemmaksi ja pehmeämmäksi.
PS. On muuten sama suodatin muistaakseni ISUZUSSA ja samat tiivisteet (sama laatikko ar25)
<font size=-1>[ This Message was edited by: omega mtj on 2004-04-16 16:10 ]</font>
PS. On muuten sama suodatin muistaakseni ISUZUSSA ja samat tiivisteet (sama laatikko ar25)
<font size=-1>[ This Message was edited by: omega mtj on 2004-04-16 16:10 ]</font>