Astra -92

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vallu
'Agila'

Viesti Kirjoittaja vallu »

Muutama lamppu olis keskikonsolista palanyt, lämmönsäätimestä ja takalasinlämmittimen kytkimestä. Kysymys kuuluukin miten vaihtaa lamput? Saako helposti purettua?? Ikinä en ole opeliin vaihtanut keskikonsoliin lamppuja enkä ole purkanut. Vinkkejä kaivataan ettei tuu rikottua mitään.
PoRToS
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja PoRToS »

On 2004-04-16 12:33, vallu wrote:
Muutama lamppu olis keskikonsolista palanyt, lämmönsäätimestä ja takalasinlämmittimen kytkimestä. Kysymys kuuluukin miten vaihtaa lamput? Saako helposti purettua?? Ikinä en ole opeliin vaihtanut keskikonsoliin lamppuja enkä ole purkanut. Vinkkejä kaivataan ettei tuu rikottua mitään.
Juu sama vika. Mulla on palanu kaikki. En oo vielä saanut aikaiseksi vaihtaa, mutta joku täällä neuvoi, jotta ottaa radio pois ja siitä radion reiän kautta sitä muovia taivuttamalla saisi vaihdettua. Koska muutenhan koko pirun paneelisto pitää purkaa...

PoRToS
Supikoira
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Supikoira »

Myös täällä kaikki valot palanut. :smile:
Astra GSi -96, RS2000 -96
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 3&forum=10
SEARCH YSTÄVÄMME :wink:

<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2004-04-16 18:03 ]</font>
MARKMA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja MARKMA »

Olen vaihtanut kaikki lamput keski konsoliin. Mulla oli myös kaikki palaneet.
Se oli aika työläs homma piti purkaa aika paljon. Muistaakseni siellä oli kolme lamppua. lämpösäätimellä oma, tuulettimen säätimen lamppu on yhteinen takalasin läppärille koska on samassa yhteydessä ja vielä sisäilman kierto kuuluu samalle lampulle. Ja kolmas on viimeiselle säätimelle.
Kojetaulun keskilevy on kiinni 8:lla ruuvilla.
Kaksi alareunassa,kaksi reunimmaisten säätimien alla, Kaksi radion näytön alapuolella kumimaton alla, Ja kaksi ilma suuttimien takana.
Säätimissä on kolot mistä voi painaa esim ruuvitaltalla niin lähtee irti.
Ilman suuntaus suulakkeet voi kammeta varovasti irti vaikka ruuvi taltan ja pihtien avulla.
Kun olet saanut irroitettua keskilevyn niin
vedä lämmityslaitteen säädinasetelmaa varovasti niin paljon ulos kuin vaijerit ja johdot antavat myöten.
Jos et pääse vieläkään käsiksi polttimoiden pidikkeisiin ota vaijerit ja alipaineletku irti. pitäis koko asetelma lähteä pois.
Aika työläs homma mutta ei niin vaikea kuin luulisi.
Kaitsu
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaitsu »

Täältä löytyy myös jotain apua mutta saksaksi: http://www.blauetachos.de/doc/opel/astr ... eizung.htm haynesin korjaus käsikirja auttaa kans.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

Ihan vaan vinkiksi,kun vaihdatte niitä polttimoita vaihtakaa samalla kertaa KAIKKI,myös ehjät ettei tarvitse harmitella.
Älkääkä kysykö mistä minä sen tiedän...
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

On 2004-04-20 11:05, Iro wrote:
Ihan vaan vinkiksi,kun vaihdatte niitä polttimoita vaihtakaa samalla kertaa KAIKKI,myös ehjät ettei tarvitse harmitella.
Älkääkä kysykö mistä minä sen tiedän...
Kaveri varmaan kertonu... :wink:
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Vastaa Viestiin