ostin opelin 20xe/c20xe moottorilla(lohko 20xe mutta katalysaattori on silti) ja auton edellistä edellinen omistaja on asentanut siihen säädettävän ruiskun.
auton myyjä ei osannut kertoa enempää, joten nyt vilkaisin ruiskun boxia ja siinä lukee: "hestec, free programmable digital fuel injection, ignition controller, data logger system".
mitä tuollainen lelu maksaa ja mitä iloa siitä on? moottori on kai muuten vakio, paitsi tuo hestec+putkisto vaihdettu.. kierroksia kyllä ottaa reilusti jos ei muuta.
johtuuko tuosta että ajotietokoneen kulutuksen vaativat toiminnot eivät toimi?jos haluan tuon pois niin riittääkö että vaihdan vakioboxin tilalle vai onko tuollaisessa muuallakin osia?
säädettävästä ruiskusta kysymys (hestec)
Todennäköisesti tuo on noita Hestec versioita, jotka sopii alkuperäiseen johtosarjaan suoraan. Boxi on todennäköisesti maksanut jotain 8 tuhannen markan verran ja siihen sitten säädöt vielä päälle.
Minä en ainakaan myisi sitä pois ajotietokoneen toimimattomuuden takia (johtunee boxista..) . Säädettävä boxi on ihan must juttu kun viritellään näitä kärryjä ja tommoinen ajotietokone on aika pirun turha värkki.
Minä en ainakaan myisi sitä pois ajotietokoneen toimimattomuuden takia (johtunee boxista..) . Säädettävä boxi on ihan must juttu kun viritellään näitä kärryjä ja tommoinen ajotietokone on aika pirun turha värkki.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
-
Veccu-c20xe
- 'Senator'

No leikkikaluhan se on, mutta olipa siitä mulle käytännössäkin apua, kun lambda hajosi. Hetkellinen kulutuslukema nousi melkein tuplaksi ja osakaasulla ajaessa lukemat oli reippaasti korkeammat kuin ennen... vikavaloa ei vaan näkynyt kojelaudassa.tommoinen ajotietokone on aika pirun turha värkki.
Tietenkin pitemmällä seurannalla olis tuo bensankulutuksen nousu huomattu, mutta ajotietokoneesta se selvisi heti.
juu en minä pelkästään ajotietokoneen toimimattomuuden takia sitä pois ole ottamassa; saatan myydä tuon auton ja olisihan se ostajasta varmaan mukava että ajotietokone toimii+jäisi itselle tuo hestec 
nykyisen auton tilalle tulisi vanhempi 2.0i 16v opel jossa ei ole vähäpäästöinen merkintää, ja sitä olisi sitten tarkoitus piristää reilummin.. olisi sitten säädettävä ruisku valmiina hyllyssä..
boxin liitin näytti alkuperäiseltä, joten onkohan kaikki hestecin osat tuossa boxissa vai onko tuossa jotain antureita moottoritilassa tmv.?
eipä ole kokemusta säädeltävistä ruiskuista..vielä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tvs on 2004-04-18 12:53 ]</font>
nykyisen auton tilalle tulisi vanhempi 2.0i 16v opel jossa ei ole vähäpäästöinen merkintää, ja sitä olisi sitten tarkoitus piristää reilummin.. olisi sitten säädettävä ruisku valmiina hyllyssä..
boxin liitin näytti alkuperäiseltä, joten onkohan kaikki hestecin osat tuossa boxissa vai onko tuossa jotain antureita moottoritilassa tmv.?
eipä ole kokemusta säädeltävistä ruiskuista..vielä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tvs on 2004-04-18 12:53 ]</font>