Mittarinpohjista vielä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Samus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Samus »

Olis tänään tarkotus skannata ja tulostaa valkosetmittarin pohjat A-vectraan ja ajattelin viä varmistaa muutman asian.
Kävin hakemas valokuva paperia käykö pohjat ihan sellasenaan tulostettuna valokuvapaperille vai onko porukka päällystäny niitä jollain?
Käykö tulostukseen ihan normaali muste?
Mitä muuta pitäis vielä varoa/huomioida?
krisu_k
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja krisu_k »

voitko lähettää mulle mailiin noi pohjat jotka sulla on?

eikö sne vois suoraan tulostaa killtävälle tarrapaperille?
Samus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Samus »

jos ne vain pysyy normaalis koos ku tallennan ne niin kyllä mä voin ne sulle lähettää.
koivja@hotmail.com
JarB
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JarB »

no varo ainakii sen verran ettet rämmi niitä valokuvapapereita asentaessa sormilla niinku itelle kävi..peilaa aika ikävästi sormenjäljet...vaikka oli suht' puhtaat kädetki;)...tavallisella musteella kaite se kaveri mulle ne tulosti..
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Tavallinen valokuvapaperi ei vaan pidemmänpäälle tykkää kosteudesta.Alkaa kupruilemaan helposti.
Mustesuihkutulosteita varten saa ostettua semmoista suojalakkaa.Sitä varmaan kannattaisi laittaa,niin kestäisi paremmin.

Omat mittarinpohjat on tulostettu biltemasta ostetulle mustesuihkutarrakalvolle.
Paljon sileämpi ja kiiltävämpi pinta,kuin valokuvapaperissa = parempi tulostusjälki.
Harmi kyllä en ole enää löytänyt ko. tuotetta bilhelvetestä...
Vastaa Viestiin