Vectra GTS :ään I-line:a??
No tervehdys vaan, oon klubin uusi jäsen Turun seudulta ja heti pitää tätä foorumiakin tulla koeajamaan!
On ihan asiaakin, onkos tuohon GeeTeeÄssään vielä oikeen saatavana mitään I-Line tms korinpalasia? Maskia nyt ehkä eniten kaipasi näin ensihätään.
ps. koitan vielä vasta opetella foorumin tavoille, eli saa tulla läksyttämään jos en ihan kaikkee hokaa itse =)
On ihan asiaakin, onkos tuohon GeeTeeÄssään vielä oikeen saatavana mitään I-Line tms korinpalasia? Maskia nyt ehkä eniten kaipasi näin ensihätään.
ps. koitan vielä vasta opetella foorumin tavoille, eli saa tulla läksyttämään jos en ihan kaikkee hokaa itse =)
Kiitos vinkistä!
Mutta onko esitteitä tai kuvia netissä nähtävillä?
Täällä Turun seudulla (Autohalli Oy) ei ainakaan osannut näyttää/antaa mitään kuvallista informaatiota "tulossa on" oli kommentti.
varmaan yhtä "tulossa" kuin ohjekirjakin kyseiseen autoon, oli kuulema painos siitäkin loppu.. nooh.. ootellaan, ootellaan. (nyt 3vko ooteltu).
Mutta onko esitteitä tai kuvia netissä nähtävillä?
Täällä Turun seudulla (Autohalli Oy) ei ainakaan osannut näyttää/antaa mitään kuvallista informaatiota "tulossa on" oli kommentti.
varmaan yhtä "tulossa" kuin ohjekirjakin kyseiseen autoon, oli kuulema painos siitäkin loppu.. nooh.. ootellaan, ootellaan. (nyt 3vko ooteltu).
Tuolta http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 1&forum=10 löytyy mun ja Jabajeen keskustelua aiheesta. Eli valikoima i-line osilla GTS:ään on aika kattava, löytyy korisarja, maskia, sisustan osia, alustaa, putkistoa ynnä muuta "oheismateriaalia". Osiahan saa vain ja ainoastaa Opel liikkeistä.

Vectra C GTS
<font size=-1>[ This Message was edited by: G T S on 2004-04-21 16:13 ]</font>

Vectra C GTS
<font size=-1>[ This Message was edited by: G T S on 2004-04-21 16:13 ]</font>
Kiitos tuosta linkistä, ja sen kuvista! Ja kun hinnatkin oli. Hienoa!
Jo vähän valkeni...
Tuplaputkista sen verran että 1/2004 alkaen myös 2.2 directistä on tullut pariröörit ulos.
(mut tän kai jo tiesittekin. en tule opettamaan isää na....n =) En...).
Jaa niin semmonen vielä, mitäs noille "valkoisille" sivuvilkuille vois tehdä!! Loistaa niin ilkeesti tuosta korista (myös musta minulla). Vai meneekö heti laittomuuksien puolelle?
Onkos jostaan tummennus-spraysta mitään iloa?? Ei kokemuksia noista...
Jo vähän valkeni...
Tuplaputkista sen verran että 1/2004 alkaen myös 2.2 directistä on tullut pariröörit ulos.
(mut tän kai jo tiesittekin. en tule opettamaan isää na....n =) En...).
Jaa niin semmonen vielä, mitäs noille "valkoisille" sivuvilkuille vois tehdä!! Loistaa niin ilkeesti tuosta korista (myös musta minulla). Vai meneekö heti laittomuuksien puolelle?
Onkos jostaan tummennus-spraysta mitään iloa?? Ei kokemuksia noista...
http://www.irmscher.de tuolta löytyy kuvia ja saksan maan hintoja i-line tuotteista. Noi hinnat voit pääsääntösesti kertoa 1,5-1,7.
Joo tosiaan mun auto on vm. 2004 ja auto on otettu käyttöön 10/2003 ja Z22SE moottorilla ja siitä noita tuplaputkia ei löydy, mut tosiaan direct moottoreissa se jo on. Noista vilkuista sen verran, et oon etsinyt aika monesta paikasta ja en ole vielä tummia vilkkuja löytänyt.
Tummennusspray auttaa asiaan kunhan ostaa maalia myyvästä liikkeestä sopivalla suhteella sekoitettua mustaa ja lakkaa. Ei kait nyt noin pienestä suikkalakki käy kiukuttelee
Joo tosiaan mun auto on vm. 2004 ja auto on otettu käyttöön 10/2003 ja Z22SE moottorilla ja siitä noita tuplaputkia ei löydy, mut tosiaan direct moottoreissa se jo on. Noista vilkuista sen verran, et oon etsinyt aika monesta paikasta ja en ole vielä tummia vilkkuja löytänyt.
Tummennusspray auttaa asiaan kunhan ostaa maalia myyvästä liikkeestä sopivalla suhteella sekoitettua mustaa ja lakkaa. Ei kait nyt noin pienestä suikkalakki käy kiukuttelee
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Vois ehkä koittaa tuota vilkkujen tummennusta tolleen kotikonstein, ei siinä ainakaan juuri mitään menetä.
Ja itselläni on 2.2 direct, 3/2004 käyttöön ja tuplat tulee perästä.
Siistit vanteet oot löytänyt autoosi, onko noi 18" näyttää ainakin aikas muhkeilta ja sopii autoon muutenkin.
Täytyy ruveta varmaan "ahdistelemaan" noita Turun Autohallin myyjiä noilla i-line tiedusteluilla.
Onko muuten kokemusta, miten sais takaluukusta sen opelin logon pois? Onko pelkkä liimakiinnitys, vai onko jotkut tapit, mitä menee pellistä läpi?
Kiitoksia oikeen paljon!
Ja itselläni on 2.2 direct, 3/2004 käyttöön ja tuplat tulee perästä.
Siistit vanteet oot löytänyt autoosi, onko noi 18" näyttää ainakin aikas muhkeilta ja sopii autoon muutenkin.
Täytyy ruveta varmaan "ahdistelemaan" noita Turun Autohallin myyjiä noilla i-line tiedusteluilla.
Onko muuten kokemusta, miten sais takaluukusta sen opelin logon pois? Onko pelkkä liimakiinnitys, vai onko jotkut tapit, mitä menee pellistä läpi?
Kiitoksia oikeen paljon!
Vanteet on 8,5x19" Alessio F1, Dunlop SP Sport Maxx kumeilla 235/35ZR19. En oikee tyytyväinen oo ollu noihin vanteisiin eli kromatut ois pitäny ostaa, mut kerkeehän tässä vieläOn 2004-04-21 22:08, Arterial wrote:
Onko muuten kokemusta, miten sais takaluukusta sen opelin logon pois?
Madallusta odotellessa. Ja muutenkin ois tarkotus laitella noi em. i-line osat kiinni autoon tän kesän kuluessa.
Tosta
Se hillittömän kokoinen Opel-merkki kannattaa poistaa GTS:n perästä välittömästi 
Ei ole kun kakspuoleisellateipillä kiinni.
Vähän lämpöä antaa niin hyvin lähtee ja sit liimatahrat Sinolilla tms pois ja vielä vähän vahaa päällä.
Siisti tulee, eikä ole alla mitään reikiä.
P.S. Olis muuten maksanu 220€ ne Irmscherin kromipeilit suomessa!
Ei ole kun kakspuoleisellateipillä kiinni.
Vähän lämpöä antaa niin hyvin lähtee ja sit liimatahrat Sinolilla tms pois ja vielä vähän vahaa päällä.
Siisti tulee, eikä ole alla mitään reikiä.
P.S. Olis muuten maksanu 220€ ne Irmscherin kromipeilit suomessa!
Näinhän se on! Kauneus on katsojan silmässä.On 2004-04-22 06:14, mä wrote:
Menee täysin offtopic, mutta jännä juttu noiden vilkkujen kanssa..toiset haluaa välttämättä autoonsa valkoiset vilkut..ja toiset taas kun sellaiset vakiona ovat saaneet haluavat tummentaa ne..
Eipä silti..itsellä on kanssa ns valkoiset vilkut, eikä ne minustakaan tummaan autoon oikein sovi..
Ei oo löytyny muualta kromipeilejä. 220€ (1308mk)on siis parihinta. Mielestäni aika suolainen pelkistä muovikuorista!On 2004-04-22 14:27, G T S wrote:No ei muutakun peilit tilaukseenOn 2004-04-22 11:28, Jabajee wrote:
P.S. Olis muuten maksanu 220€ ne Irmscherin kromipeilit suomessa!![]()
Vai ootko Jabajee löytäny jostain jotain vastaavia peilejä tai noita kuoria?
Ja![]()
Suunnitelmissa ollut etsiä firma mikä kromaa muoviosia... sinne vois sit lähettää peilinkuoret, kylkilistat jne
Tossa toisessa topicissa puheena olleet vanteet ja alusta on paikallaan jo. Vois laittaa kuviakin, mut ei oo kun kamerapuhelin.