Oon tässä kysellyt kaikkea typerää.. kuten kai nytkin... mutta kertokaa omakohtaisesti että miten vaikuttaa ... jos vaikuttaa... katin jälkeisen putken vaihto täysin suoriin... siis suorilla vaimentimilla.. olen tässä harkinnut..pelkään vaan että äänet muuttuvat paskoiksi ja ison auton tyyli kärsii... MUTTA jos sillä jotain saavuttais???
Siellähän on vakiona kaksi aivan ÄLYTTÖMÄN isoa roskapönttöä ja pienet tuhinat... ELI vaimennusta löytyy!!
Omega-B putkiston vaihdosta???
TAIS TODELLAKIN OLLA LIIAN TYHMÄ KYSSÄ .... KU KUKAAN EI VAIVAUDU VASTAAN... Ei viittis kokeilla ja ottaa sit pois jos ei pelitä... et jos joku säästäis mut kalliilta vaivalta??!!
EDIT: No nyt kokeilin hommaa!!
Peräpönttö oli päällepäin kuin uusi... mutta täysin sambasoitin.. eli sisustat tuli ravistamalla ulos ..
Laitoin tilalle kaksi suoralla 60mm reikäputkella olevaa "tehovaimenninta" .. Kaks koska yhdellä oli liian kovat äänet Omegan tyyliin...
No tulihan siitä siisti ja ääniin matala basso tyhjäkäynnillä... Ei onneks mitään teinicorolla räminää...
Tehon muutoksista en osaa sanoa mutta tuntuis ikäänkuin auto liikkuis kevyemmin.. ja ainakin nykiminen vähentyi (ehkäpä se putki oli tukos)
Semmosta.. mun puolesta tän TOPICin voi vaikka poistaa nyt!!
2.0 16v Omega-95... Ja Turboa vailla!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Iso_G on 2002-08-21 13:49 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Iso_G on 2002-08-26 09:32 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Iso_G on 2002-08-26 09:33 ]</font>
EDIT: No nyt kokeilin hommaa!!
Peräpönttö oli päällepäin kuin uusi... mutta täysin sambasoitin.. eli sisustat tuli ravistamalla ulos ..
Laitoin tilalle kaksi suoralla 60mm reikäputkella olevaa "tehovaimenninta" .. Kaks koska yhdellä oli liian kovat äänet Omegan tyyliin...
No tulihan siitä siisti ja ääniin matala basso tyhjäkäynnillä... Ei onneks mitään teinicorolla räminää...
Tehon muutoksista en osaa sanoa mutta tuntuis ikäänkuin auto liikkuis kevyemmin.. ja ainakin nykiminen vähentyi (ehkäpä se putki oli tukos)
Semmosta.. mun puolesta tän TOPICin voi vaikka poistaa nyt!!
2.0 16v Omega-95... Ja Turboa vailla!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Iso_G on 2002-08-26 09:32 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Iso_G on 2002-08-26 09:33 ]</font>