ascona b

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ascona b 3.0t?
'Agila'

Viesti Kirjoittaja ascona b 3.0t? »

elikkäs mitkä jarrut eteen ja mitkä taakse,jos nostetaan 3l keulalle?käykö eteen 3000 24v jarrukamat,ja taakse volvon akselisto??
edelbrock
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja edelbrock »

Taakse näppärä rakentaa Common nelilinkin levyjarruineen. Sitten ollaan jo aika lähellä 400:sta. Mulla ois muuten myynnissä GSE Common lukkoperä 3.45 levyillä. Hiekkapuhallettu, maalattu ja uusilla pyöränlaakereilla. Perä simmattu ST-Motorsissa 2001, ja ei ole sen jälkeen autossa ollut kiinni.

Jos joku moista perää tarvitsee, niin voisin harkita luopumista markkinahintaisesta korvauksesta (ei halpa). Mukaan hyvät tukivarret ja puslat.
ascona b 3.0t?
'Agila'

Viesti Kirjoittaja ascona b 3.0t? »

mitkäs sinne eteen käy?minkä volvon perä siihen sopii,ja kannattaako mun ostaa eteen 3000 jarrukamat(24 vai 12v)kun noita ois nyt tarjolla?
edelbrock
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja edelbrock »

Kyllähän joku oli täälläkin ne 3000 etujarrut asentanut, jos oikein muistan. Mulla oli itsellä toisessa Asconassa 320i bemarin etujarrut A Vectran satuloilla. Vähän joutui levyjä koneistamaan, että sai sopimaan. Kutoseen on tulossa jossain vaiheessa Monzan levyt Volvon nelimäntäisillä satuloilla.
GBS
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja GBS »

Laita omegan levyt ja volvon 4 mäntäiset satulat eteen ja volvon perän saa rakennettua ja osatkin siihen on kohtuu hintaisia.
Vastaa Viestiin