Saksan reissu tiedos kokemuksia =?
Joo elikkä saksaan olen menossa hakemaan b-omegan ilmeisesti 2.5 automaatin. Pientä luksusta pitää olla. Toisaalta olen kyllä tottunut ajamaan tuolla manuaali lootalla, joten ei se tuota ongelmia. Kertokaa kokemuksia saksan maalta. Erityisesti rahtaus suomeen. Ruotsin läpi vai saksan satamaan ja siitä suomeen, mitä lysti maksaa =?
Helpointahan se on ajaa auto Rostockiin ja siitä esim. Superfastilla Hankoon. Viime kesänä taisi auton laivahinta satamasta ostettuna olla jotain 100 euron luokassa (huom. itselle oli matkalippu ennestään, tuo oli pelkän auton osuus, en muista summaa tarkkaan) ja Hangossa sitten tarrakilvet tullista ellei ole Saksasta ottanut punapääkilpiä joilla saa ajaa Suomessakin, keltapäiset Saksan siirtokilvet eivät ole Suomessa voimassa.
Mitään tarkkoja faktoja ei kyllä tässä nyt ole käsillä...
Mitään tarkkoja faktoja ei kyllä tässä nyt ole käsillä...
-
Reino Reikäleipä
- 'Admiral'

vähän ehkä off topic, mutta kun tuolla myyntipuolella näkyy asiallisen näköisiä pelejä myynnissä kymppitonnin molemmin puolin. 2.5 ja MV6:sia tuotu kai niin paljon, että arvot laskeneet? Kohta MV6 Omenaa saa kait Suomestakin jo 5 euroa kilo...
(eli siis halvemmalla kuin Saksasta noutamalla kaikkine kuluineen).
<font size=-1>[ This Message was edited by: Obelixti on 2004-04-29 00:01 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Obelixti on 2004-04-29 00:01 ]</font>
[quote]
On 2004-04-28 23:35, Obelixti wrote:
vähän ehkä off topic, mutta kun tuolla myyntipuolella näkyy asiallisen näköisiä pelejä myynnissä kymppitonnin molemmin puolin. 2.5 ja MV6:sia tuotu kai niin paljon, että arvot laskeneet? Kohta MV6 Omenaa saa kait Suomestakin jo 5 euroa kilo...
(eli siis halvemmalla kuin Saksasta noutamalla kaikkine kuluineen).
Kukin omalla tyylillä, mutta jos samalla yhdistää loman ja autoreissun niin mikäs siinä =? Minä ainakin en vielä ajatellut ostaa autoa täältä suomesta, kun tulot on mitä on tällä hetkellä ja lainaa en vielä halua ottaa kovin paljon. Tietty saksassa on sit mittarin pyörittelyä sehän on tiedos, joten tarkana joutuu olemaan.
On 2004-04-28 23:35, Obelixti wrote:
Kukin omalla tyylillä, mutta jos samalla yhdistää loman ja autoreissun niin mikäs siinä =? Minä ainakin en vielä ajatellut ostaa autoa täältä suomesta, kun tulot on mitä on tällä hetkellä ja lainaa en vielä halua ottaa kovin paljon. Tietty saksassa on sit mittarin pyörittelyä sehän on tiedos, joten tarkana joutuu olemaan.
Itse hain auton syksyllä, enkä toista kyllä enää hakisi. Eipä juurikaan ole järkeä, kun niitä tuontipelejä alkaa olemaan jo paikat täynnä. Tulli mätkäisee verot autoliikkeiden pyyntien mukaan ja näin ollen auto tulee todennäköisesti maksamaan ainakin saman mitä suomesta olisi (tuonti)auton saanut. Saksassa taas autoista voi surutta unohtaa halvimmat, kun ovat sellaisessa kunnossa että turha ostaa. Myin juuri muutama tunti sitten omani ja voin sanoa että takkiin tuli. Eli todennäköisesti saat Suomesta auton halvella. Näin niinkun vinkkinä...
-
Opel Astra
- 'Senator'

Minkä auton myit??On 2004-04-29 17:55, viz wrote:
Itse hain auton syksyllä, enkä toista kyllä enää hakisi. Eipä juurikaan ole järkeä, kun niitä tuontipelejä alkaa olemaan jo paikat täynnä. Tulli mätkäisee verot autoliikkeiden pyyntien mukaan ja näin ollen auto tulee todennäköisesti maksamaan ainakin saman mitä suomesta olisi (tuonti)auton saanut. Saksassa taas autoista voi surutta unohtaa halvimmat, kun ovat sellaisessa kunnossa että turha ostaa. Myin juuri muutama tunti sitten omani ja voin sanoa että takkiin tuli. Eli todennäköisesti saat Suomesta auton halvella. Näin niinkun vinkkinä...
1500e kannattaa laskea auton hakuun,talvivarustukseen ja katsastukseen,eikä se aina riitäkkään.Vain aniharvassa tuontiautossa on talvirenkaat,tuosta tietty riippuu paljon tuo budjetin pitävyys.Vanteisiin ja renkaisiin kun menee äkkiä 400e.
Jos reissuun lähdet laita viestiä miten meni,tietty jos reissu menee heikosti ei tietty tee mieli vastata.
Jos reissuun lähdet laita viestiä miten meni,tietty jos reissu menee heikosti ei tietty tee mieli vastata.

Audi TTR 165kw quattro