Taitaa tinnerillä sulaa lopullisesti. Mulla on joskus ollut käytössä sellaista silikonipohjaista liuotinta (?) Lieneekö tuollaista olemassa mutta muistelisin että jotain tuohon suuntaan olevaa. Ei kovin vahvaa, ei siis sulata tai pilaa pintaa ekalla pyyhkäisyllä.
Jos ei tahdo liottimilla irrota, niin viimeisenä keinona voit kokeilla hiomista. Eli hiot hienolla paperilla maalit pois, ja sitten kirkasta lakkaa päälle. Pitäisi toimia... Kunhan varot hiomasta hyväksyntämerkkiä pois.
älkää ihmeessä putsatko asetonilla mitään muovi osia...nimittäin jos on "oikeeta" asetonia niin muovi osille voi sanoa näkemiin...joudun nimittäin työssäni käyttämään asetonia ja olen aika hyvin joutunut tutustumaan kyseiseen tuotteeseen
On 2004-05-02 19:51, Mylläri wrote:
Mulla on joskus ollut käytössä sellaista silikonipohjaista liuotinta (?) Lieneekö tuollaista olemassa
Nimeltään "noiri" Muista ihan tarkkaan, onko toi sen kokonimi, mutta tarkistan, kunhan menen huomenna töihin.
OT
Painokoneita putsaamme tuollaisella silikooni liuottimella. Pitäis kuulemma elvyttää kumikankaitakin, mut tiedä häntä. Kuivunu painoväri lähtee aika hyvin sillä irti.
/OT