Onko muilla Omegan omistajilla tullut sama tilanne eteen eli takaovien alareunan valo ei enää pala oven ollessa auki ja jos saitte vian korjattua niin missähän mahtoi olla vika?
Lamppu on ehjä
Tarkistakaa, lämpeneekö akun - kenkä Omegassa. Jos lämpenee niin maadoituksessa on vikaa.
B omegan takaoven valot - akkukaapeli!
Mulla ihan sama vika, maa puolen kaapeli ja kenkä suorastaan kuumenee, ei vain lämpene, tsekkasin maadoituksen runkoon, mutta se oli ainakin kunnossa, mutta puhdistin senkin varmuuden vuoksi.On 2004-05-06 13:39, kapiteeli wrote:
Tarkistakaa, lämpeneekö akun - kenkä Omegassa. Jos lämpenee niin maadoituksessa on vikaa.
kertokaa joku, ennenkun koko auto palaa.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Itse laitoin lisämaadotuksen moottorin ja rungon väliin (sopiva paikka löytyi oikealta puolelta moottorin alta ja samasta kohtaa koria) ja akun (-) kengän lämpeneminen loppui.On 2004-05-06 14:17, Jerzey wrote:Mulla ihan sama vika, maa puolen kaapeli ja kenkä suorastaan kuumenee, ei vain lämpene, tsekkasin maadoituksen runkoon, mutta se oli ainakin kunnossa, mutta puhdistin senkin varmuuden vuoksi.On 2004-05-06 13:39, kapiteeli wrote:
kertokaa joku, ennenkun koko auto palaa.
Tarkista toimiiko oven kytkin. Siinä oli ollu tutulla kosketus häiriö kun ei menny hälytin päälle.On 2004-05-06 13:39, kapiteeli wrote:
Onko muilla Omegan omistajilla tullut sama tilanne eteen eli takaovien alareunan valo ei enää pala oven ollessa auki ja jos saitte vian korjattua niin missähän mahtoi olla vika