vaihteeksi valoista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vehje »

Noniin, auto oli katsastuksessa ja hylsy tuli..:sad: Yksi syy oli ne ite tummennetut takavalot, joten pakkohan ne nyt sitte on vaihtaa, mutta haluaisin vähän erikoisemmat. SEARCHilla löyty samasta aiheesta, mutta haluaisin kuitenki voíelä varmistuksen ennenku meen tilaamaan, että saako suomesta mistään esim. tummia/kirkkaita takavaloja sedan Kadettiin ja paljonko maksaa? Ainoo mistä tiedän on Stylex, mutta sieltä saa vaan CC-malleihin...oon tosin kuullu että pienellä viilauksella saa munamallin valot sopimaan sedaniinkin, elikkä miten on?!
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Tuola on ainakin ajovalot jotka sopivat Sedaniin...
Lähetä niille mailia, koska varmaan on takavalotkin...
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Joo, oon kyllä kyselly niiltä aikaisemminkin mutta ei kuulemma ole..Tilaamalla sais sellaset, mutta hintaki on sillo jo liikaa mun kukkarolle. Ois kiva tietää jos joku on asentanu sedaniin munamallin takavalot, että onko ylensäkin on mahdollista ja millä vaivalla.
vehje
'Admiral'
'Admiral'

no, eikö kokemuksia löydy?! Tarttis pikasesti tietää...toinen kysymys ois, et missä kannattaa vaihdattaa alustasarja PK-seudulla? Siis edullisesti?
Vastaa Viestiin