Asconaan kone?
-
Astra Sport
- 'Admiral'

Minkälainen kone olisi hyvä?
Oon ajatellu et jos koittais 2.0 turbon työntää keulille taikka sitten jonku kutosen. Kumpi kannattais ja kumpaan sais helpommin luvat? Auto on ´79 2.0s.
Ja miten oon jostain lukennu et Asconaan on laitettu Omegan perä ja jarrut miten paljon siin joutuu muuttelee?
Joku jos viitsisi avittaa mua ongelmissani niin olisin kiitollinen
Oon ajatellu et jos koittais 2.0 turbon työntää keulille taikka sitten jonku kutosen. Kumpi kannattais ja kumpaan sais helpommin luvat? Auto on ´79 2.0s.
Ja miten oon jostain lukennu et Asconaan on laitettu Omegan perä ja jarrut miten paljon siin joutuu muuttelee?
Joku jos viitsisi avittaa mua ongelmissani niin olisin kiitollinen
-
Omega-a-pasconacona
- 'Kapitän'

Enää ei leikitä niiden lupien kanssa... http://www.ake.fi <--- lue sieltä mitä saat sinne laittaa ja miten. Tai lue aiempia keskusteluja...
-
Astra Sport
- 'Admiral'

no mä oon koittanu udella ja lueskellu noista ahdetuista Asconista juttuu (on muutama ihan hyvä saitti) Pitänee ottaa akesta selvää et kannattaako edes koittaa saada sitä ahdinta. Oon kuullu jostain et on ainakin Omegan jarruja käytetty edessä ja takana. Mut ehkä tää tästä viel selvii ja pääsee askartelee 
Kantaa saa ottaa ja kertoa muutoksista yms yms jos jollain on parempaa tietoa.
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti:
Kyllähän tommosen turboasconan pystyy rakentamaan. Jarrut täytyy olla vähintään 2.0E moottorin tasolla (http://www.opel6070club.com/tekniset_ti ... ameter.htm) mutta esim eteen E Rekordin 2.2i jäähytetyt levyt ja taakse hiton isot rummut tai levytOn 2002-08-29 09:20, battery wrote:
no mä oon koittanu udella ja lueskellu noista ahdetuista Asconista juttuu (on muutama ihan hyvä saitti) Pitänee ottaa akesta selvää et kannattaako edes koittaa saada sitä ahdinta. Oon kuullu jostain et on ainakin Omegan jarruja käytetty edessä ja takana. Mut ehkä tää tästä viel selvii ja pääsee askartelee
kyllä noi jo hieman kestää tehoakin että pysähtyy...
Jos kutoskoneen haluaa kanta-auton pitäisi olla diesel-ascona.
-
Astra Sport
- 'Admiral'