Asconaan kone?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Astra Sport
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astra Sport »

Minkälainen kone olisi hyvä?

Oon ajatellu et jos koittais 2.0 turbon työntää keulille taikka sitten jonku kutosen. Kumpi kannattais ja kumpaan sais helpommin luvat? Auto on ´79 2.0s.

Ja miten oon jostain lukennu et Asconaan on laitettu Omegan perä ja jarrut miten paljon siin joutuu muuttelee?

Joku jos viitsisi avittaa mua ongelmissani niin olisin kiitollinen
Asconisti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Asconisti »

Joo mut mun tietääkseni keulalle ei sais laittaa ku 2.5l kutosen ja ottaen huomioon vaihdettavien osien määrän, niin ite kallistuisin sen turbotuksen puoleen.
Omega-a-pasconacona
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega-a-pasconacona »

Mitä kaikkea muuten tulee pakolliseksi vaihtoon? Mitkä jarrut mistä ooppelista? Siis silloin kuutoskoneen kans.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Asconapascona on 2002-08-28 15:33 ]</font>
Hezzu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hezzu »

Enää ei leikitä niiden lupien kanssa... http://www.ake.fi <--- lue sieltä mitä saat sinne laittaa ja miten. Tai lue aiempia keskusteluja...
Astra Sport
'Admiral'
'Admiral'

no mä oon koittanu udella ja lueskellu noista ahdetuista Asconista juttuu (on muutama ihan hyvä saitti) Pitänee ottaa akesta selvää et kannattaako edes koittaa saada sitä ahdinta. Oon kuullu jostain et on ainakin Omegan jarruja käytetty edessä ja takana. Mut ehkä tää tästä viel selvii ja pääsee askartelee :wink:

Kantaa saa ottaa ja kertoa muutoksista yms yms jos jollain on parempaa tietoa.
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

On 2002-08-29 09:20, battery wrote:
no mä oon koittanu udella ja lueskellu noista ahdetuista Asconista juttuu (on muutama ihan hyvä saitti) Pitänee ottaa akesta selvää et kannattaako edes koittaa saada sitä ahdinta. Oon kuullu jostain et on ainakin Omegan jarruja käytetty edessä ja takana. Mut ehkä tää tästä viel selvii ja pääsee askartelee :wink:

Kantaa saa ottaa ja kertoa muutoksista yms yms jos jollain on parempaa tietoa.
Kyllähän tommosen turboasconan pystyy rakentamaan. Jarrut täytyy olla vähintään 2.0E moottorin tasolla (http://www.opel6070club.com/tekniset_ti ... ameter.htm) mutta esim eteen E Rekordin 2.2i jäähytetyt levyt ja taakse hiton isot rummut tai levyt :smile:
kyllä noi jo hieman kestää tehoakin että pysähtyy...

Jos kutoskoneen haluaa kanta-auton pitäisi olla diesel-ascona.
Omega-a-pasconacona
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega-a-pasconacona »

Miksi Diesel?
Astra Sport
'Admiral'
'Admiral'

Kuinkas suuri homma siin on et saa esim. omegan levyt taakse satuloineen?
Vastaa Viestiin