kuopion kolarikorjaamot

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Opeca
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opeca »

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=3&7 Liittyen tähän tapahtumaan nyt pitäisi löytää nopea ja laadukas kolarikorjaamo kuopiosta.Siis jos vakuutustarkastaja välttämättä haluaa auton korjautettavan liikkeessä.Muuten kyllä itse laitan calikasta keulan kuntoon.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Soiled
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Soiled »

Valintatalon vieressä (vasemmalla puolella kun ajetaan tulliporttia satamaan päin) sijaitsee Peten kolarikorjaamo josta olen kuullut erittäin positiivista palautetta tutuilta. Kävin itsekkin näyttämässä omaa calikkaani siellä kun joku kusipää sitä kävi potkimassa niin todella asiallinen ja asiantunteva äijä sitä katseli ja arvioi, että itse veisin ainakin sinne jos pitäisi valita.
Opeca
'Senator'
'Senator'

Tota Peten kolarikorjaamoa mä ajattelin kanssa.Ku vielä kaimakin on..Putkolaa en ole ajatellut ollenkaan olemattoman asiakaspalvelun takia.
Opossumi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

Peten kolarikorjaamoon vaan. Itse huollatan molemmat Vectratkin siellä. Aivan kymppi paikka ja veloitus on mielestäni kohtuullinen.
Soiled
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Soiled »

Tuosta putkolasta meinasin jo varoittaakkin kun itsekkään en saanut minkäänlaista palvelua koko puljusta kun kävin kyselemässä oman auton korjaus kustannuksia,äijä vaan sano tyyliin että vie romus muualle. eipä ole tarvinnut käydä sen jälkeen.
Opeca
'Senator'
'Senator'

Aamulla menee calibra sitten peten kolarikorjaukseen laitettavaksi.Kumma ku iffillä ei edes tarkastaja autoa katsonut.Käskivät vaan viedä liikkeeseen korjattavaksi.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Vastaa Viestiin