Oon täs aatellu tilata tuolta kitupiikki.netistä tommosen mc hammerin hurricane 1500 vaffin mut onkos kellään kokemusta nuista et antaako hyvin tehoa jne.
Tuotetiedot:
Nelikanavainen vahvistin Mc Hammer Hurricane 1500. Tuuletin ja tasomittari kannessa.
Teho 4x160W RMS
Stabiili 2-8 ohmin kajareille
Sillattavissa 2-kanavaiseksi
LPF ja HPF
Basson säätö 50-250Hz
Tasonsäädöt molemmille sisääntuloille
Kullatut liitännät
Herkkyys 90 dB
Taajuusalue 10Hz-40 KHz
Särö 0,05%
Mitat: 43 x 26 x 5,2cm
Kotisivu: http://www.mchammer.de
Jossain aiemmassa topicissa c-murder ainakin oli kirjoittanut vähemmän mairittelevan kommentin. En jaksanut alkaa etsiä ja linkittää. Searchillä löytyy varmaankin.
On 2004-07-11 00:07, RamiGsi wrote:
Jossain aiemmassa topicissa c-murder ainakin oli kirjoittanut vähemmän mairittelevan kommentin. En jaksanut alkaa etsiä ja linkittää. Searchillä löytyy varmaankin.
Tornaadosta jamppa oli tätä mieltä.
On 2004-06-05 16:38, c-murder wrote:
Olin ostanut sen mc hammer tornado 1200w
laitoin eilen autoo kiinni eikä pelitä protection valo palaa että laatu kamaa. Ja siinä ku on se tarra mikä ei saa olla rikki mikäli haluu et takuu toimii sehän menee rikki ku otta siit vahvistimest kiinni etu ja taka puolelt yht aikaa. pitää viiä johonkii liikkeesee ja kattoo mikä vaivaa luulis ettei oo mikää iso vika
<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2004-07-11 00:11 ]</font>
Mullakin ollut viikon verran tollanen tornado 1200 kiinni ja hyvin toiminut. tehoa tuntuu olevan aika riittävästi ja jako suotimet ihan ok. voisko sanoa että samaa luokkaa mitä tossa mun edellisessä spl dynamics:in vehkeessä... suosittelen .
On 2004-07-13 16:58, Koso wrote:
miten toi vahvari on sit toiminu? tai mitäs soittelet sillä?
Hyvin on toiminut. 12" spl dymamics v-12s ja 5.25" erkka sarjaa olen sillä soitellut. tosin tilasin samalla konkan mutta eikait se niin paljoa vaikuta...
On 2004-07-13 00:48, djsacce wrote:
Mullakin ollut viikon verran tollanen tornado 1200 kiinni ja hyvin toiminut. tehoa tuntuu olevan aika riittävästi ja jako suotimet ihan ok. voisko sanoa että samaa luokkaa mitä tossa mun edellisessä spl dynamics:in vehkeessä... suosittelen .
: saako tolla vahvarilla sillattuna 4ohm ton 1200w? ton kuitenki saa 2-kanavaiseks sillattuu. ei viittis ostaa turhaa ku tarttis ainki ton 1200w piikkinä tehoo tohon subbariin.
: saako tolla vahvarilla sillattuna 4ohm ton 1200w? ton kuitenki saa 2-kanavaiseks sillattuu. ei viittis ostaa turhaa ku tarttis ainki ton 1200w piikkinä tehoo tohon subbariin.
[/quote]
Ainakin tossa paketissa lukee että 4x300 tai 2x600 piikki...