Paljonko uskaltaisin pyytää
En keksinyt parempaa aluetta tälle viestille, niin menköön tänne.
Eli nytten ois menossa Vectra myyntiin niin paljonko teidän mielestä ois hinta millä kannattas luopua?
Vectra 89 2.0i GLS 252tkm metallihohto taivaansininen.
* Uudet 195/60/15 Nokian NRe renkaat, vectra 2000 orkkis aluilla.
* Puslat vaihdettu hiljattain
* Pieni ruoste kontin alareunassa
* vm. 93 look puskurit
* mp3 soitin
* Kaikin puolin siisti peli, joka ei syö öljyä ja itse tehty huoltokirjaa vuosittaisista "katsastus huolloista" ja öljynvaihdoista aina 10tkm välein...
Eli nytten ois menossa Vectra myyntiin niin paljonko teidän mielestä ois hinta millä kannattas luopua?
Vectra 89 2.0i GLS 252tkm metallihohto taivaansininen.
* Uudet 195/60/15 Nokian NRe renkaat, vectra 2000 orkkis aluilla.
* Puslat vaihdettu hiljattain
* Pieni ruoste kontin alareunassa
* vm. 93 look puskurit
* mp3 soitin
* Kaikin puolin siisti peli, joka ei syö öljyä ja itse tehty huoltokirjaa vuosittaisista "katsastus huolloista" ja öljynvaihdoista aina 10tkm välein...
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
-
Astra G-98
- 'Senator'

Joo tollasta 2000€ hintaa olen itsekkin ajatellut, jos vaikka aluksi yrittäs 2500 ja puottas siitä... Ei onneksi ole kiire saada kaupaksi. Kunhan tammikuun alkuun mennessä menis, kattelin vaan netistä että on aika hinnoissa osa noista et vois hyvin pyytää itsekkin 3000€ aluksi 
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
Ja minä en saanut omaa '94 A2 CDX-Vectraa reilu vuosi sitten kaupaksi edes viidellä tonnilla vaikka oli ruosteeton ja madallettu ja hälytin ja vakionop. säädin. Vaihdoin sitten päikseen Civikkiin.On 2004-07-17 11:32, -mii- wrote:
ihan pakko heittää tähä et mie myin oman -90 vecu melkei viidellä tonnilla vähä aikaa sit...miten nii ylihintaa![]()
MV6
se on kato se naisellinen viehätysvoimaOn 2004-07-17 12:21, Timotee wrote:Ja minä en saanut omaa '94 A2 CDX-Vectraa reilu vuosi sitten kaupaksi edes viidellä tonnilla vaikka oli ruosteeton ja madallettu ja hälytin ja vakionop. säädin. Vaihdoin sitten päikseen Civikkiin.On 2004-07-17 11:32, -mii- wrote:
ihan pakko heittää tähä et mie myin oman -90 vecu melkei viidellä tonnilla vähä aikaa sit...miten nii ylihintaa![]()
Moro,
Itse myin -89 mallisen täysin ruosteettoman aidon 4X4 Vectran (2.0i) neljällä tonnilla about vuosi sitten... joten kolme tonnia 'tavallisesta' etuvedosta kuulostaa hiukan kovalta pyynniltä mun korvaani....
Mutta ainahan kannattaa koettaa kepillä jäätä, voi saada hyvänkin hinnan jos joku oikein autoosi tykästyy...
/Make
Itse myin -89 mallisen täysin ruosteettoman aidon 4X4 Vectran (2.0i) neljällä tonnilla about vuosi sitten... joten kolme tonnia 'tavallisesta' etuvedosta kuulostaa hiukan kovalta pyynniltä mun korvaani....
Mutta ainahan kannattaa koettaa kepillä jäätä, voi saada hyvänkin hinnan jos joku oikein autoosi tykästyy...
/Make
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95