tuninkia A-Veccuun
olen onnellinen 2.0i -89 A-vactran uusi omistaja ja vectra mulle eka laatuaan... jos joku viittis vähä "valotaa" miten GL purkureista lähtee ne "kuoret" irti...ne kaipaa uutta maalia. Ja vielä että saako vakiomaskista hyvännäköistä katkomalla keskirivan ja sit verkkoo? kaikki merkit ja listat ois kans tarkoitus ottaa pois, eihän niistä jää reikiä? no ehkä ruostereikiä:)
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Jos meinaat konepellistäki poistaa Opelin merkin, niin siitä jää kyllä kolo siihen pelliin, et se pitää täyttää ja maalata. Sit siitä maskista sen verran, et jos aijot tehä sen vaan vakiomaskista, niin maskin ja puskurin väliin jää sellainen (ikävän näköinen) rako, joka on siinä nytkin, mutta jos ostat siihen jonkun valmiin (esim. 2000:sen maskin) niin se rako peittyy sillä maskilla, ja puskurin ja maski ovat toisiaan vasten.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Tos on siitä maskista vielä vähän keskustelua.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 7&forum=10
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 7&forum=10
no mitäs ootte mieltä pitäskö puskurin alaosa kans maalata vai pelkästään ne irto osat? valkoinen GL. vai meneekö eteen semmonen uudempi sileö pintamuovi heittämällä?
<font size=-1>[ This Message was edited by: jalu78 on 2004-07-26 12:23 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: jalu78 on 2004-07-26 16:55 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: jalu78 on 2004-07-26 12:23 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: jalu78 on 2004-07-26 16:55 ]</font>
asiasta kanatalouteen eli siis mulla ei ainakaan ole kovin hyviä kokemuksia tosta g&m:n setistä. tai siis mulla on nyt alla -60mm sarja ja se ainakin on kun pellolla ajelis koko ajan eli kova ku kivi. kesällä vielä menee mut talvella kauhea ajaa. ja nyt vielä kaiken lisäksi hajosi oikeanpuolen etuiskari(ajettu n. 9kk). se heiluu siitä keskivaiheilta ja pitää kamalaa kolinaa montuissa, mutta onneksi on tallissa uudet iskarit. mutta voihan se olla että noi on aivan erilaiset..never know
Mulla oli entisessä sama G&M -60mm sarjaOn 2004-07-26 23:42, vectraboy wrote:
asiasta kanatalouteen eli siis mulla ei ainakaan ole kovin hyviä kokemuksia tosta g&m:n setistä. tai siis mulla on nyt alla -60mm sarja ja se ainakin on kun pellolla ajelis koko ajan eli kova ku kivi. kesällä vielä menee mut talvella kauhea ajaa. ja nyt vielä kaiken lisäksi hajosi oikeanpuolen etuiskari(ajettu n. 9kk). se heiluu siitä keskivaiheilta ja pitää kamalaa kolinaa montuissa, mutta onneksi on tallissa uudet iskarit. mutta voihan se olla että noi on aivan erilaiset..never know
Oli kyllä kesällä tosi hyvä ajaa. Talvella tietysti vähän epämukava mutta niinhän ne kaikki -60mm sarjat.. Ja hyvin kesti.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
On 2004-07-26 21:33, jalu78 wrote:
nyt on tulossa 40mm GM -setti, 2000 maski ja etupuskuri, 35% tummennukset, osittain tummat takavalot ja luomet. auto on myllytetty ja merkit poistettu. ehkä joskus näätte kuvia ku saan auton "kuosiin"...
Mistäs oot löytäny noi osittain tummat takavalot? Vai onko itte tummennetut? Jos ei oo itte tummennetut niin paljo makso?