Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Mikähän mulla on vikana kun ajoin auton pihaan ja kohta olin lähdössä niin ei yritäkkään käyntiin. Sitte ku jonkun tunnin päästä koittaa startata niin vähän vain pörähtää ja sammuu ja taasko yrittää niin ei pörähdäkkään.
Ei sulla juolahtanu mieleen sellasta seikkaa tätä kysymystä tehdessä että ehkä kannattaisi kertoa minkä malli/vuoden ascona on kyseessä ja millä moottorilla jne.
saattaa olla ruiskun lämpötilan anturi joka tuon aiheuttaa...
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
onko se lämpötilan anturi siinä ruiskun takana johon tulee kaksi johtoa, ku mulla ei oo siinä johtoja ollenkaan. Mihinköhän siitä pitäis ne johdot vetäistä
auto on alunperin 1.6s
joo! se lämpötilan anturi on siinä imusarjan vieressä vähän laturin yläpuolella ja jos sulla ei siihen tule johtoja niin ei ihme että oireilee...
ruiskun johtosarjassa pitäisi olla liitin mikä tulee tuohon anturiin...
mutta voin katsella huomiseksi minkäväriset johdot siihen pitää kytkeä jos sulla ei tuota liitintä ole?!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
mitenhän se on sitte ennemmin toiminu vaikka siinä ei oo ollutkaan johtoja mutta onhan tuo hyvä saada tietaa mitkä johdot siihen menee, mutta kyllä vika taitaa olla jossain muualla.
muutama asko on ollu, ja tollanen vikakin on tullu eteen. Sillon vikana oli hapettunu akunkenkä ja puolan johdotus, aina kävi kylmänä, mut kuumana niet.