Elikäs 3000 omegassa on vieläkin käynnistys ongelma. Sahaa lämpösenä liian pitkään.
Tähän mennessä on tehty seuraavaa
* Paineenvaraus venttiili, uusi
* Tulpat, tulpanjohdot, virranjakajan kansi ja pyöriä, uusia
* Bensaletkut vaihdettu
* suuttimet ultraäänihuuhdeltu ja vialliset korjattu / vaihdettu uusiin
* ruiskun lämpötila-anturi uusi, elikä se joka mittaa jäähdytin nesteestä että minkä lämpöinen auto, että tartteeko ryyppyä
* jaahas....
* Bensan putsari, uusi
* Uusi exide extreme power akku, joka nyt hieman jeesas...
Niin että no vielä on toi bensapumppu vaihtamatta mutta siinä nyt ei ole mitään vikaa kun auton lähdettyään käyntiin käy tasaisesti ja kulkee moitteettomasti. Voisiko startti olla jotenkin loppu?
vai vhatte hell, loppuu mielikuvitus.
APUA kaivataan todenteolla. Se kenen vinkki ratkaisee ongelman, sille tarjotaan kaljat!
jaahas vieläkään ei syty....
No en
meikä ei nyt ole niin kauhea ammattilainen näiden autojen kanssa, joten joutuu ihan kysäseen että miten?
siis se sytytys ja sitten ne paineet?
Olen kyllä miettinyt että siellä varmaan ne paineet laskee kun pitää peltiä auki kun starttaa niin ihan kuulee kuinka ruiskut nakuttaa kun sylkee sitä pensaa sinne koneeseen siten että meinaa välillä oikein ihan haiskahtaa pikkuisen
Ilmamassa mittarista olen yrittänyt kyllä säädellä sitä rikkautta ( jos sillä meinasit seosta) kumpaankin suuntaa laihemmalle ja rikkaammalle saamatta muuta aikaan oikeastaan kuin että keskikulutus pomppas pilviin yhdessä vaiheessa kun oli liian rikkaalla.
Elikäs jos kerrot mitenkä kannattaisi tarkistaa ne paineet ja se sytytys.
...ei voi tajuu...
Olen kyllä miettinyt että siellä varmaan ne paineet laskee kun pitää peltiä auki kun starttaa niin ihan kuulee kuinka ruiskut nakuttaa kun sylkee sitä pensaa sinne koneeseen siten että meinaa välillä oikein ihan haiskahtaa pikkuisen
Ilmamassa mittarista olen yrittänyt kyllä säädellä sitä rikkautta ( jos sillä meinasit seosta) kumpaankin suuntaa laihemmalle ja rikkaammalle saamatta muuta aikaan oikeastaan kuin että keskikulutus pomppas pilviin yhdessä vaiheessa kun oli liian rikkaalla.
Elikäs jos kerrot mitenkä kannattaisi tarkistaa ne paineet ja se sytytys.
...ei voi tajuu...
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Vaikka omassa biilissä on ilmamäärämittari antaisin sen olla rauhassa,jos koneeseen ei ole tehty muita muutoksia. -eli laitat perusasetuksille.On 2004-08-30 14:20, jopi wrote:
No enmeikä ei nyt ole niin kauhea ammattilainen näiden autojen kanssa, joten joutuu ihan kysäseen että miten?
Jos tallin nurkassa ei ole ajoituslamppua tai muita vermeitä, niin suosittelen että käyt jossain autokorjaamolla mittauttamassa,kouvolassa säätö maksaa hurjat 5 euroa,heh.
-pakokaasutesti siis, samaan rahaan tod.näk säätää ajoituksen ja oikean seoksen.
(Ajan lähinnä sitä takaa,että jos seos on hieman rikkaalle säädetty lämpöisenä, kylmänä se on vieläkin rikkaammalla...)
Foorumilla on käsitelty aika paljon mitä eri pakokaasuarvot tarkoittaa, luet ne ensin kun menet testiin, niin tiedät sitten mitä hemmo yrittää siulle sopertaa
Bensanpainemittarin voi rakennella ite,alan kaupasta (mikä myy esim.teollisuuskäyttöön letkuja,liittimiä jne) Kerrot vaan mitä olet tekemässä.
Itse ostin normaalin (kupari) painemittarin. Mikä tahansa ei käy,sillä jotkin halpamittarit ja bensa ei toimi yhdessä, alan liike varmasti tietää. Hinta <10euroa. Ei yhtä hyvä kuin hienot nestemittarit mutta ajaa samaa asiaa.. Myös ihan kunnon bensanpainemittareita on myynnissä, hinnat arvaisin olevan 15-20e.
Foorumilta sitten taas löytyy tarkemmat arvot noihin painelaskuihin ja mitä painetta letkuissa pitää olla. selviää vähän tuo b.pumpun kunto.
Jos en väärin muista niin foorumilla on käsitelty myös pumpun tuottoa, searchi
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"