"Iso" tekniikka + "pikkutolpat"
Eli tilanne on TODENNÄKÖISESTI tämä.
Minulla on -88vm kadett joka on alunperin 1.6l(mitään muuta tietoa alkup. koneesta ei ole, mutta oliko 88 jo 16sv koneella eikä sh) ja edellinen omistaja on vaihtanut siihen 20ne koneen ja etujarrut yht.16,5%.
Sisemmät vetarit ainakin on selvästi pienemmät kuin 1.8 gt kadetissa ja c20ne vectrassa vaikka mullakin on f16 loota.
Olen kuullut "huhuja" että jokin diiselin sisempi vetonivelet kävisi "adapterista" eli ne kävisi f60/f20 lootaan, mutta niihin (diiselin)vetoniveliin kävisi suoraan "pikkulohkon" vetoakselit. Tällähän vältyttäisiin tolppien ja koko vetoakseleiden vaihdolta (nyt ei puhuta siitä että onko laillinen ym ym vaan että onnistuuko teknisesti).
On mahdollista että kadettini on rakennettu oikeasti 16sv koneisesta Ja katsastussetää on viilattu linssiin.
Eli jos koku tietää että tällainen onnistuu ja tietää tarkalleen mikä vetonivel se sellainen sitten on ni kertokaa ihmeessä.....
Minulla on -88vm kadett joka on alunperin 1.6l(mitään muuta tietoa alkup. koneesta ei ole, mutta oliko 88 jo 16sv koneella eikä sh) ja edellinen omistaja on vaihtanut siihen 20ne koneen ja etujarrut yht.16,5%.
Sisemmät vetarit ainakin on selvästi pienemmät kuin 1.8 gt kadetissa ja c20ne vectrassa vaikka mullakin on f16 loota.
Olen kuullut "huhuja" että jokin diiselin sisempi vetonivelet kävisi "adapterista" eli ne kävisi f60/f20 lootaan, mutta niihin (diiselin)vetoniveliin kävisi suoraan "pikkulohkon" vetoakselit. Tällähän vältyttäisiin tolppien ja koko vetoakseleiden vaihdolta (nyt ei puhuta siitä että onko laillinen ym ym vaan että onnistuuko teknisesti).
On mahdollista että kadettini on rakennettu oikeasti 16sv koneisesta Ja katsastussetää on viilattu linssiin.
Eli jos koku tietää että tällainen onnistuu ja tietää tarkalleen mikä vetonivel se sellainen sitten on ni kertokaa ihmeessä.....
"Terve" on huonosti tutkittu...
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
no kaiva se vetari pois sieltä puhista ja mene varaosakauppaan, luulisi löytyvän noin.On 2004-09-06 14:13, _Mikko_ wrote:
kyllä luulis jonku tehneen tollasen viritelmän ku kaikkea kummallisempaakin on kokeiltu. Pistäkää ees hyviä veikkauksia että mistä moista vetaria lähtis etsimään...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-09-06 15:06 ]</font>
On 2004-09-06 15:05, Miro.Simounen wrote:no kaiva se vetari pois sieltä puhista ja mene varaosakauppaan, luulisi löytyvän noin.On 2004-09-06 14:13, _Mikko_ wrote:
kyllä luulis jonku tehneen tollasen viritelmän ku kaikkea kummallisempaakin on kokeiltu. Pistäkää ees hyviä veikkauksia että mistä moista vetaria lähtis etsimään...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-09-06 15:06 ]</font>
No tuo tulee jossain vaiheessa eteen, mutta jos joku ois tienny suoraan ni ei tartteis pistää autoa käytöstä pois....
"Terve" on huonosti tutkittu...
No, minä olen kuullut että 'isolohkoa'on
sovitettu F13 laatikkoon ,jolloin koneen
kiinnitystä muokkaamalla saadaan pikku
tolpat ja laatikko/isolohko kone yhdistelmä.
Kytkin kyllä jää alimittaiseksi ja eikä mulla
ole hajuakaan toimiiko tollainen.
Eikös maahantuojan luvissa vaadita myös tuo
laatikko ja vetarit vaihtoon joten ainaskaan
% säästöä ei näin saada.
sovitettu F13 laatikkoon ,jolloin koneen
kiinnitystä muokkaamalla saadaan pikku
tolpat ja laatikko/isolohko kone yhdistelmä.
Kytkin kyllä jää alimittaiseksi ja eikä mulla
ole hajuakaan toimiiko tollainen.
Eikös maahantuojan luvissa vaadita myös tuo
laatikko ja vetarit vaihtoon joten ainaskaan
% säästöä ei näin saada.