Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
semmosta vikaa on ilmentynyt kun lähtee nopeasti liikkeelle ja rengas lyö tyhjää niin joku koputtaa pohjaan takapäässä? onko se kardaani vai mikä?ja millä tämän vian saisi korjattua?samaa vikaa ilmeni kaverini omegassa silloin joskus kun sillä omega oli.onko kyseessä joku omegojen tyyppi vika vai?kiitoksia vastauksista..mailiinkin saa vastata.
onkos semmoset puslat kovin vaikea vaihtaa ja paljonkoha siinä pitää perää purkaa? ei oo pahemmin kokemuksia ku oon omistanu ton omegan vasta kuukauden..
onkos semmoset puslat kovin vaikea vaihtaa ja paljonkoha siinä pitää perää purkaa? ei oo pahemmin kokemuksia ku oon omistanu ton omegan vasta kuukauden..
Ei sen pitäis mikään paha rasti olla.. Takakulma vaan irti maasta ja sit irroittaa sen kiinnikkeen mikä on siinä alatukivarren etupäässä kiinni.. sen alta löytyy se kumipusla mikä yleensä rikki... itse ainakin vaihdoin kys osat noin vajaassa 2 tunnissa enkä pitänyt kiirettä.