Elikkä rupesin tuossa miettimään että miten nuo etupään "erillissarjat" on johdotettu.
Kun jommankumman etuoven liittimen mikä on saranoitten kohalla irti loppuu kummaltakin puolelta sointi. Periaatteessahan tämän ei pitäisi olla mahdollista koska mankalta ainakin pitäisi lähteä vasemmalle ja oikealle kaiuttimelle omat johtonsa, mutta eipä taidakkaan mennä suoraan?
Joku purkanut johtoja tjsp?
A- Vekun vakiokaiuttimista
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Mulla on ainakin astrassa kummatkin erikseen, eli jos otat toisen oven liittimen irti, niin toinen jatkaa silti rokkaamistaan.
Onko sulla lakuperäinen soitin vai vaihdettu johonkin muuhun?
Ajattelin vaan MUTU pohjalta, et olis soittimessa jokin suojapiiri.
Jos toinen kajareista pimenee, niin soitin ottaa toisenkin kajarin pelistä pois?
Mulla on yksi kappaletta soittimia, jota on joskus huudatettu pitkään ja useasti vain toisella kajarilla ja nyt sitten toi toinen kaiutin soi lopullisesti hiljempaa, kuin toinen. (kuule ihan selvästi korvillansa sen eron...)
MUTUMUTUMUTU
Onko sulla lakuperäinen soitin vai vaihdettu johonkin muuhun?
Ajattelin vaan MUTU pohjalta, et olis soittimessa jokin suojapiiri.
Jos toinen kajareista pimenee, niin soitin ottaa toisenkin kajarin pelistä pois?
Mulla on yksi kappaletta soittimia, jota on joskus huudatettu pitkään ja useasti vain toisella kajarilla ja nyt sitten toi toinen kaiutin soi lopullisesti hiljempaa, kuin toinen. (kuule ihan selvästi korvillansa sen eron...)
MUTUMUTUMUTU
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Mankka on JVC:n änpee soitin, ei siinä pitäisi mitään suojapiiriä olla, koska toinen takakaiutin soi vaikka toinen onkin irti. Itse luulisin että tuo ns. erillissarja vaikuttaa jotenkin asiaan. Elementit on vaihdettu eteen ja taakse, mutta sillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta asiaan.
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song