Eli kysymys koskisi... itellä on A-mallin Opel omega ja oon miettinyt tota vv:n laittamista ja sen kartion. Kyseisessä vehkeessähän on ennen suodatinta joku ilmamäärämittari/ilmanmäärän säätäjä....sitä ilmeisesti ei voi ihan noin vaan muuttaa sitä systeemiä?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Juni on 2004-09-27 21:41 ]</font>
Vapaavirtaussuodatin omegaan
Se kartiosuodatin tulee ennen sitä ilmamäärämittaria normaalin suodatinkotelon tilalle. Tällöin siihen kartioon pitää vain laittaa sopiva laippa joka on tiivis ja käy taas siihen ilmamäärämittarin boksiin (tai millä sitä nyt nimittää)... Eli ei siinä kai muuta muutosta vaadita sen puoleen.
Sen lisäksi pitää estää konehuoneen lämpimän ilman pääsy suodattimeen. Se taas vaatii välipellin suodattimen ja koneen välille, sekä putken joka ohjaa puskurin tai maskin takaa kylmää ilmaa suodattimelle..
Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Sen lisäksi pitää estää konehuoneen lämpimän ilman pääsy suodattimeen. Se taas vaatii välipellin suodattimen ja koneen välille, sekä putken joka ohjaa puskurin tai maskin takaa kylmää ilmaa suodattimelle..
Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi