Miten muitten projektit etenee?
Nyt helpotti hetkeks...
Sain vihdoinkin Vecculin x25xe kasaan. Konepuolelle tuli H&M vapaavirtasuodatin ja alle tuli Marteliuksen ruostumaton putki. Jarrut uusittu kaikkiin kulmiin, ja muutaman viikon pääst tulee viel virilastu. Saa katsoa jos on inspistä avata ja työstää kannet talvella... Takakonttiin sain sit hyvin vedetty kaapelit, (Kiitos neuvoista) ja poppiksetkin tuli asennettu, oli vaan heman ahasta pistää 2*15" laatikko ja sit viel PPI:n 2*250wrms ja Orion Hcca 275r päätteet + signaaliprosessorit... noh viel mahtuu mäyris 
Sportti Vecculi B 2,5V6 (x25xe)
Astra G 2.0 16v (x20xev)
Astra G 2.0 16v (x20xev)
Jos sitä konettasi oikeasti laitat, niin älä ainakaan mitään yleismallin perunalastua mene sinne laittamaan. Sitten kun olet saanut kannet teetettyä niin viet sen autosi dynoon säädettäväksi, paljon toimivampi ratkaisu.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Jepp, eli olen kyllä tosissani laittamassa tota autoa. Kiitos vinkistä, minä en ole ihan viel päättänyt mikä lastu siihen laitan. Minulla on vaihtoehtoina Perfect Power:in STM6 (alias pigibag) tai Autronic SM2, muuta se jää nähtäväksi kumman valitsen tai jos löytyy joku vielä parempi... Se on selvä että teetän sen jossain missä on myös dymo että saa koneen säädetty samalla ja saa paperille mahdolliset muutokset. Minkä asteisia nokkia olette käyttäneet tohon v6 koneseen? Ymmärtääkseni opelin kannen kanavat ovat nykyään jo tehtaan jäljistä aika hyviä, korjatkoot jos olen väärässä. Muuten olen suht tyytyväinen tuohon autoon.
Sportti Vecculi B 2,5V6 (x25xe)
Astra G 2.0 16v (x20xev)
Astra G 2.0 16v (x20xev)