Astra g kojetaulun valot
-
tuomkiti81
- 'Kapitän'

Otat sen lokerikon siitä niiden vipujen alta pois. Jos mankan irroittaminen ei ole liian tuskaista, niin kyllä senkin irroittamisesta on paljon apua. Sitten pieni peili ja taskulamppu käteen ja ihmettelemään (ne sitten joutuu nostamaan monta kertaa sieltä keskikonsolin sisältä pois =)
Kannattaa hommata ne vaihtolamput etukäteen ja etsiä lampun kantaan sopiva letkunpätkä tai vastaava työkalu, jolla sen lampun saa kierrettyä näppärästi irti ja uuden ujutettua paikalleen.
Samalla kannattaa vaihtaa kaikki lamput sieltä, en muista tähän hätään monta niitä on.
Kannattaa hommata ne vaihtolamput etukäteen ja etsiä lampun kantaan sopiva letkunpätkä tai vastaava työkalu, jolla sen lampun saa kierrettyä näppärästi irti ja uuden ujutettua paikalleen.
Samalla kannattaa vaihtaa kaikki lamput sieltä, en muista tähän hätään monta niitä on.
Niitä ledejä on kaksi, itse jouduin antautumaan vaikka kuinka kokeilin vaihtaa itse ledejä. Ne kyllä alkaa hieman häiritsemään kun ajaa pimeällä... Vaihdatin sitten Metroautossa samalla kun sain ilmamäärämittarin menemään takuussa vaihtoon. Maksoihan ne hieman, mutta nyt palaa kaikki valot... 
*G-Astra*
Otappa se hansikaslokero pois niin helpottuu huomattavasti se asennus. Työnät peilin sieltä säilytyslokeron paikalta(mankan alta) sisään niin, että näet peilin kautta ylöspäin koelaudan taakse ja otat 9mm hylsyn(pitkän mallinen) ja työnät kätes sieltä hansikaslokeron kautta sinne säätimien taakse. Polttimot on muovikannalla olevia ja itse lapun osa on juotettu tai oikeastaan ne lampun jalat on puristettu siihen muovin metalliosiin kiinni eli koko roska pitää vaihtaa. Ne polttimot on kyllä ihan standardi polttimoja eli löytyy vaikka esson varaosahyllystä 
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!