A Vectra, lämppärin puhallin ei toimi
Tuossa eilen tuli huomattua, että Vectrassa ei lämppärin puhallin toimi lainkaan. En ole vielä ehtinyt tutkia sen paremmin muuta kuin että sulake ei ollut mennyt. Mikään nopeus ei siis toimi. Auto on seissyt muutaman kuukauden käyttämättä ja ennen seisontaa puhallin kyllä toimi.
Olisiko jollain jotain vinkkiä mikä voisi olla mennyt. Täytyy tutkia ainakin ensin, kytkentäkaavio kun löytyy ja yleismittarikin, mutta jos jollain olisi "valmis vastaus"... searchilla ei ihan vastaavaa löytynyt, yleensä porukalla on joitain nopeuksia jäänyt toimimaan, tämä on kokonaan mykkä.
Olisiko jollain jotain vinkkiä mikä voisi olla mennyt. Täytyy tutkia ainakin ensin, kytkentäkaavio kun löytyy ja yleismittarikin, mutta jos jollain olisi "valmis vastaus"... searchilla ei ihan vastaavaa löytynyt, yleensä porukalla on joitain nopeuksia jäänyt toimimaan, tämä on kokonaan mykkä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mä oon ainakin kahteen vectraan vaihtanut sen katkaisijan. Tyyppivika mun mielestä. Pikkuveljellä kanssa se moottori simahti eilen A Vectrasta... Katkaisijaa epäillään siiihenkin.On 2004-10-05 14:12, havericky wrote:
Olikohan Vectrassa se lämppärin kytkin semmonen kärähtävää mallia oleva niinku A-Omegassa?
Jos tarkoitat Brittien ratasarjassa BTCC:ssä kilpailleita voitokkaita A-Vectroja eli Vauxhall Cavaliereita, niitä kyllä löytyy netistä esimerkiksi seuraavalla google-haulla:On 2004-10-05 16:34, Jänis wrote:
ata! btcc?? vecun kuvia mistä kannattaa katsella?
http://images.google.fi/images?q=vauxha ... a=N&tab=wi
Tässä vielä yksi hyvä linkki joka löytyi tuolla em. google-haulla:
http://freespace.virgin.net/tjl.thegrov ... istory.htm

<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2004-10-05 19:59 ]</font>
Mulla oli sama vika kun ostin autoni!! Ja vika löytyin kun siellä on semmoinen joku vastuksen näköinen tai joku vastaava niin oli hapettunut irti liitoksistaan ja siks ei toiminut!! vika korjatiin hyppylangalla!!
Ja toi komponetti on sit siinä puhaltimen kupeessa kiinni!! Antoi muuten mukavan sähkön hajun kun puhallinta käytettiin ekaa kertaa ton korjauksen jälkeen!!
Ja toi komponetti on sit siinä puhaltimen kupeessa kiinni!! Antoi muuten mukavan sähkön hajun kun puhallinta käytettiin ekaa kertaa ton korjauksen jälkeen!!
-
veccuman83
- 'Senator'

tuotanoin. uusin äsken omaan veccuuni lämppärinmotin ku entinen ei enää toiminu.
ennen siin ei toiminu 2. ja 3. nopeus ollenkaan.
no ei toimi kyl ny tos uudes motiskaan. ajattelin et voisko vika olla siin katkaisimes???

<font size=-1>[ This Message was edited by: veccuman83 on 2004-10-06 12:58 ]</font>
no ei toimi kyl ny tos uudes motiskaan. ajattelin et voisko vika olla siin katkaisimes???

<font size=-1>[ This Message was edited by: veccuman83 on 2004-10-06 12:58 ]</font>
-
veccuman83
- 'Senator'

- opeltuning
- 'Senator'

On 2004-10-06 12:57, veccuman83 wrote:
tuotanoin. uusin äsken omaan veccuuni lämppärinmotin ku entinen ei enää toiminu.
no äkkiähän nyt autonasentaja yleismittarilla selvittää missä vika on![]()
minä veikkaisin ennemmin vastusta.
-
veccuman83
- 'Senator'

Mulla cosahti omasta se vastuspaketti (A-Vectra). Sulla ata saatoi mennä se kun pitkän ajan päästä laitoit puhaltimen päälle, kun se ottikin enemmän virtaa ekakäynnistyksessä. Tarvikkeena tuo maksoi muistaakseni 15-20 euroa... Eli ei ainakaan kannata sen vastuspaketin vastuksia mistään tilata/ruveta kasaamaan sitä...
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
-