Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikkä tämä nyt ei ole varsinaisesti mikään vika, mutta ihmettelen että mistä mahtaa tosiaan tämmöinen omalaatuinen suhinaääni tulla, kun painaa vähän kaasua, eli siis matalilla kierroksilla sitä ei kuulu. Tuleeko tämä jostain imusarjasta vai jostain jakopäästä? Tietääkö ketään että mitä suhina ääntä minä edes tarkoitan? Ja esim yksi uudehko golf gti:kin piti samanlaista ääntä niin aloin miettimään
Ex-Opel Calibra 8v -92, nykyinen Chrysler Neon LE -00, sorry
On 2004-10-05 20:33, tuomas20 wrote:
Elikkä tämä nyt ei ole varsinaisesti mikään vika, mutta ihmettelen että mistä mahtaa tosiaan tämmöinen omalaatuinen suhinaääni tulla, kun painaa vähän kaasua, eli siis matalilla kierroksilla sitä ei kuulu. Tuleeko tämä jostain imusarjasta vai jostain jakopäästä? Tietääkö ketään että mitä suhina ääntä minä edes tarkoitan? Ja esim yksi uudehko golf gti:kin piti samanlaista ääntä niin aloin miettimään
ilmamäärämitterin läppä tai kaasuläppä viheltelee.. itellä tuli vectrassa kans tuo ääni
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-10-05 21:07 ]</font>
On 2004-10-16 10:02, tuomas20 wrote:
Eikös tämä ole ennemmin ominaisuus kuin vika? Vai olenko väärässä? Tosin voisihan sillä vähän huomiota saada jos ihmiset luulee että siinä on turbo..
Eikös tämä ole ennemmin ominaisuus kuin vika? Vai olenko väärässä? Tosin voisihan sillä vähän huomiota saada jos ihmiset luulee että siinä on turbo..
Onko se mun vika jos just sulla lukee 2.0i siellä? En tiedä oletko kuullut semmoisesta mullistavasta uutisesta, mutta jotkut ovat voineet jopa ottaa ne pois sieltä
Ex-Opel Calibra 8v -92, nykyinen Chrysler Neon LE -00, sorry
jos teillä ei ole katalysaattoria katsokaa sinne ruiskun alle siellä saattaa olla letkun paikka jossa pitäisi olla tulppa. kat versiossa sittä menee letku jonnekkin. minulla kuului suhina sieltä ja laitoin sen vaaan tukkoon. 89 2.0i ilman kattia
No on teillä pojaat asiat hyvin, ei tarvii tulevaisuudessa koskaan miettiä ahtamista Noo, kyllähän kadettikin vähän vinkuu, kiitos powercapin & filtterin jne..
Lazi kirjoitti:No on teillä pojaat asiat hyvin, ei tarvii tulevaisuudessa koskaan miettiä ahtamista Noo, kyllähän kadettikin vähän vinkuu, kiitos powercapin & filtterin jne..
möhöhöh.. sulla suhisee pakoputken liitokset ja taitaa hönkiä kannen välistäkin.. mut toi kuutonen.. sais vaan ton nostajan vaihdettua ni loppuis rallatus perkele