Katsastuksesta
Pitäisi oma calibra katsastaa tässä lähipäivinä ja kiinnostaisi tietää mitähän sanovat kun turvavyön kiristin lauennut kuskinpenkistä, osaa ei saa opelilta! Osa on loppunut Ruotsista ja Saksasta. eikä täälläkään ole haut tuottaneet tulosta. Purkaamoita olen kiertänyt ja kysellyt sieltä täältä. Mitenhän mahtavat reagoida asiaan? Katsastuksessahan sen näkee mutta ajattelin jos jollain olisi samantyylisiä kokemuksia? Kai niille kelpaa jos Opelilta hakee todistuksen jossa kerrotaan että kyseistä osaa vain ei ole saatavilla? Nyt viimenen tilaisuus jos joltain löytyy ottakaa yhteyttä vaikka privana tai meiliin, osoite löytyy profilesta. 
TBD
Eihän siinä muuta mutta se keltainen suuri kieleke varoitusmerkkeineen paistaa sieltä turvavyöstäOn 2004-10-06 11:48, Aatsi wrote:
3v käynyt peräkkäin tiksin asemalla ja ei ole ikinä sisällä ihmeempiä tonkinut.
Väittäisin ,että ei huomaa.
Asiasta kolmanteen minkä vuosimallin ooppeleissa noi kiristimet löytyy?
Löytyy kyllä sinunkin ooppelista, et vain välttämättä tiedä sitä
EDIT: Tuletko/Menetkö Aatsi huomenna miittinkiin? Aattelin koittaa itse päästä ensimmäistä kertaa paikanpäälle
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ioni on 2004-10-06 13:36 ]</font>
Niin olen ajatellut ,että tulisin.On 2004-10-06 13:34, Ioni wrote:Eihän siinä muuta mutta se keltainen suuri kieleke varoitusmerkkeineen paistaa sieltä turvavyöstäOn 2004-10-06 11:48, Aatsi wrote:
3v käynyt peräkkäin tiksin asemalla ja ei ole ikinä sisällä ihmeempiä tonkinut.
Väittäisin ,että ei huomaa.
Asiasta kolmanteen minkä vuosimallin ooppeleissa noi kiristimet löytyy?
Löytyy kyllä sinunkin ooppelista, et vain välttämättä tiedä sitäEi sitä näe jos ei osaa etsiä/ole lauennut.
EDIT: Tuletko/Menetkö Aatsi huomenna miittinkiin? Aattelin koittaa itse päästä ensimmäistä kertaa paikanpäälle
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ioni on 2004-10-06 13:36 ]</font>
No sun auton tunnistan vois nähä siin jossain 19.00 aikoihin??
Ajoit muuten taas eilen vastaan
Leon FR 20vt
Niin olen ajatellut ,että tulisin.On 2004-10-06 16:03, Ioni wrote:
No sun auton tunnistan vois nähä siin jossain 19.00 aikoihin??
Ajoit muuten taas eilen vastaan
[/quote]
Jep koitan keritä... Eilen vastaan, en kyllä ainakaan Malmilla päin pyörinyt? ellen väärin muista
[/quote]
No sit joku muu oli ajelemassa sun autolla
No on tullu näköjään yks samanvärinen calibra taas lisää nurkille sekottamaan tunnistusta
Jep nähää sit siinä 1900 maissa.
Leon FR 20vt
-
senaattori
- 'Kadett'