Laturin merkkivalo hehkuu himmeästi
Pientä häikkää joo.. Laturin merkkivalo palaa himmeästi, vaikka ei ole mitään ylim. sähkölaitteita päällä. Kun laittaa penkin tai takalasinlämppärin päälle valo kirkastuu, samoin tekee jos laittaa jenkaa lisää. Mitähän tuolta laturista on sanonu poks?
Edittiä: Autohan on 95 A-vectra
<font size=-1>[ This Message was edited by: -jupe- on 2004-10-13 10:14 ]</font>
Edittiä: Autohan on 95 A-vectra
<font size=-1>[ This Message was edited by: -jupe- on 2004-10-13 10:14 ]</font>
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Mittaappas latausjännite auto käynnissä ja auto käynnissä ja kaikki sähkölaitteet päällä. Itellä rupes tekee ihan samaa kun laturista oli hiilet loppu. Mutta sen huomas sitten parin päivän sisään kun ei enää auto lähteny ollenkaan käyntiin.
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ittellä kävi sillai viime keväänä että yhtäkkiä rupes vekkulissa kuulumaan vähä tavallista kovempaa vinkumista...samassa rupesi laturinvalo palamaan ja hieman kiihdyttelin ja valo sammui (selvisi myöhemmin että oli itse asiassa palanut rikki) mutta ei tietenkään poistanut itse ongelmaa -> huoltoon ja laturi vaihtoon, laturista oli menny laakerit..oon kuullu huhuja että opelin tehdaslaturit on ihan paskoja, tilalle laitettiinkin boschin vastaava..operaation jälkeen myös mystiset sähköviat kuten takalasinlämmittimen toimimattomuus poistuivat (jotka siis olivat ilmaantuneet laturivian aikana)..
Laturista on mennyt rikki toinen diodi tai hiili. <-väkevä veikkaus!
Itse ostin Bosh laturin kuoriin Hellan tekemän uusio sisustan. Valmispaketti! 2v takuu
Kyllä ne tehtaan asentamat delco-remyt ovat huonoja, bosh parempi mutta niissä on taas kuulemma ollut laakeri vikoja.
ja search toiminnolla olisi kyllä löytynyt jotain valmis vastauksia. (olen jo kerran kirjoitellut aiheesta juuri a-vecun tiimoilta) oma auto 95-veccu
Täältä pisteet sille liian korkealle jännitteelle kun pitäis olla 13.8v auto käynnissä. Jos oikein muistan!
<font size=-1>[ This Message was edited by: kosalo on 2004-10-13 14:44 ]</font>
Itse ostin Bosh laturin kuoriin Hellan tekemän uusio sisustan. Valmispaketti! 2v takuu
Kyllä ne tehtaan asentamat delco-remyt ovat huonoja, bosh parempi mutta niissä on taas kuulemma ollut laakeri vikoja.
ja search toiminnolla olisi kyllä löytynyt jotain valmis vastauksia. (olen jo kerran kirjoitellut aiheesta juuri a-vecun tiimoilta) oma auto 95-veccu
Täältä pisteet sille liian korkealle jännitteelle kun pitäis olla 13.8v auto käynnissä. Jos oikein muistan!
<font size=-1>[ This Message was edited by: kosalo on 2004-10-13 14:44 ]</font>