terminaali
Itse asiassa olen nähnyt tuon perävaunun vilkkuvalon toimivankin. Yhden kaverin Exclusive Asconassa on vetokoukku asennettu uutena maahantuojan toimesta ja siinä tuo valo oli asennettu toimimaan. Ja kyllä se merkkivalo on ainakin E Kadetin ja C Asconan kaikissa malleissa ihan pienimmästä varustelusta alkaen, kuten myös hehkutuksen merkkivalo on kaikissa malleissa.
Muuten en ole sitä kyllä nähnyt toimivan. Tuo bensavalo voisi vaan olla joskus ihan hyödyllinenkin...
Muuten en ole sitä kyllä nähnyt toimivan. Tuo bensavalo voisi vaan olla joskus ihan hyödyllinenkin...
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Niin, itekkin olisin kiinnostunut miten tuon bensan merkkivalon sais pelaan. Siellä kyllä ei ole polttimoa eikä sitä jalkaakaan mihin hehku tulee. Minäkäs lainen tuo perävaunun merkkivalo on, Kun itelläkin on koullu uutena asennettu eikä sitä merkkivaloa ole.
Mikko K.
Mikko K.
................................
BMW E46 -02
BMW E46 -02
Se valo vilkkuu sillon kun perävaunu on kiinni ja vilkku on päällä. Tekniikasta miten se toimii, en tarkemmin tiedä. Ei se niin kauheasti kiinnostanut sillon kun sen näki. Oli vaan sellanen kuriositeetti.
Lisäks ainakin -88 mallin Kadetin mittaristossa on ABS:n merkkivalo. Vasemmanpuoleisissa varoitusvaloissa ala-oikea valo. Siinä lukee ABS, mielenkiintoista...
Lisäks ainakin -88 mallin Kadetin mittaristossa on ABS:n merkkivalo. Vasemmanpuoleisissa varoitusvaloissa ala-oikea valo. Siinä lukee ABS, mielenkiintoista...
Juu eli mulla on tuollainen beauty varustelutasolla oleva e kadetti, ja siinähän on samanlainen mittaristo kun gt kadetissa. Ja se bensamäärän varoitusvalo kyllä toimii.On 2002-09-29 21:23, kingiz wrote:
Ainakin E kadett BEAUTY:ssä on bensavalo toiminnassa. Omassa E -88 LS kadetissä kyseistä valoa ei ole asennettu.
Taisit muuten kingiz juuri äsken katsoa mun mittaristoa kun sut keskustasta hain
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tarmo_L on 2002-09-29 21:37 ]</font>