mikä maali kestää:
-moottorissa
-jarrusatuloissa
-muovi puskureissa?
maaliasiaa
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

Muoville ensiksi pohjamaali, joka on tarkoitettu muoville (joustavalle pinnalle) ja päälle muoville/ vinyylille tarkoitettu pintamaali (spray n. 10e/plo) ja mielellään spraylakka pintaan niin pysyy paremmin eikä ole niin herkkä naarmuille.
Moottoriin ja jarruosiin kahteen kertaan esim. juurikin Miranol, vaikkakin kuivamiseen menee muutama päivä, mutta lopputuloskin on melko kiiltävä ja kestävä.
Moottoriin ja jarruosiin kahteen kertaan esim. juurikin Miranol, vaikkakin kuivamiseen menee muutama päivä, mutta lopputuloskin on melko kiiltävä ja kestävä.
Kadett GSI 8V ~184 hummaa~
Jarrusatuloissa toimivat oman kokemuksen mukaan myös ne pienoismallimaalit, esim. Rewell, Humbrol.
Niitä saa vaikka missä väreissä, eikä varmasti tule konkurssi vaikka ostaisi niin monta, että saa vaikka sateenkaaren värit jarrusatuloihin.
Itse kokeilin niillä, kun joskus olen malleja rakennellut, ja oli niitä pikkupurkkeja iso läjä laatikossa.
Niitä saa vaikka missä väreissä, eikä varmasti tule konkurssi vaikka ostaisi niin monta, että saa vaikka sateenkaaren värit jarrusatuloihin.
Itse kokeilin niillä, kun joskus olen malleja rakennellut, ja oli niitä pikkupurkkeja iso läjä laatikossa.