Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
On ihan samalla tavalla mahdollista,kuin jonkun vanhemmankin koneen ahtaminen.
Halvaksi turbottaminen ei koskaan tule,mutta nyt kun puhutaan vähäpästöisestä moottorista,niin vaaditaan VTT:n päästömittaus,joka maksaa ~1000€ +alv mittaustuloksesta riippumatta.
Jos jostain löydät valmiiksi koneelle tyypitetyn ahdinsarjan,niin ei kun kiinni vaan.
Näistäkin asioista täällä on puhuttu lähes päivittäin,joten searchia kannattaa käyttää.
Samat lakipykälät pätee,kuin muihinkin vähäpäästöisiin moottoreihin.
..eli helpommalla pääset vaihtamalla pellin alle C20LET tai Z20ZET(menikö oikein) koneen. -95 vuosimallin autoon saa laittaa vielä C-päästöluokan koneenkin.
Itselläni oli vähän samanlainen visio, mutta mulla homma kaatui siihen et en löytäny turbo-konetta vaikka kuinka etsis... Jos joku tietää, mistä löytyis, nii tietoa liikkeelle, kiitos.
On 2004-11-29 09:20, jay73 wrote:
Itselläni oli vähän samanlainen visio, mutta mulla homma kaatui siihen et en löytäny turbo-konetta vaikka kuinka etsis...
On 2004-11-29 09:20, jay73 wrote:
Itselläni oli vähän samanlainen visio, mutta mulla homma kaatui siihen et en löytäny turbo-konetta vaikka kuinka etsis...
No että et huomannut sängyn alta vilkaista tommosta konetta jos sieltä olisi löytynyt. Kieltämättä little bit ot komentti
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
X päästöluokan konetta ei voi vaihtaa C päästöluokan koneeseen edes vuosimallissa -95 ilman vtt tai vastaavan mittauksia. Ahdin sarjaa tuv papereilla saa saksasta hinta 5000€ kiepeillä. Tehdasuusi Z20LET kone 5500€-6000€ + rahti. välissä tarkan hinnan saan kysymällä toimitus 2vk-1kk
On 2004-11-29 14:43, Oj wrote:
X päästöluokan konetta ei voi vaihtaa C päästöluokan koneeseen edes vuosimallissa -95 ilman vtt tai vastaavan mittauksia. Ahdin sarjaa tuv papereilla saa saksasta hinta 5000€ kiepeillä. Tehdasuusi Z20LET kone 5500€-6000€ + rahti. välissä tarkan hinnan saan kysymällä toimitus 2vk-1kk
Lasse
Pystyy vaihtamaan. Itse olin juurikin laittamassa x20se koneiseen autoon c20let konetta, mutta ongelmaksi tuli se että oma autoni on otettu käyttöön 11/96 kun olisi pitänyt olla 6/96 tai ennen. eli c riittää 6/96 asti.
(BTW se sängyn alusjuttu oli väsyneen miehen väsynyt vitsi )