F25 Laatikko taas menossa!!

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
spooky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja spooky »

Jaahas elikkäs taas menossa laatikko ei ole kuin toinen laatikko puolen vuoden sisällä!!
Elikkä mikäs siellä mahtaa olla kun se ulisee vetopäällä ja moottori jarrutuksessa?? Onko kukaan muuten koskaan purkanut tommosta laatikkoa onko vaikee halkaista?? Kun vois ehkä ruveta korjaamaan tota edellistä laatikkoa.. Tai olen jo vähän sitä purkanut mutta en saa siitä pää akselista ratasta irti toisesta päästä.. Pitääkö käyttää raakaa voimaa vai onko jokin kikka miten irtoaa!!
juzatheman
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja juzatheman »

en ole f25:sta purkanut mutta f20:sestä ei vitosen ratas irtoo kyllä ehjänä jos ei ole oikeata työkalua! 2kpl olen yrittänyt
herkästi lähtee hampaista kulmat liitää!
spooky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja spooky »

Joo.. Aika mielenkiintoisia noi laatikot purkaa :smile: Mutta mitä rattaita on sen pienen sivu posken alla?? Auttaisko lämpö noiden osien irtoamiseen?? Vai onko jokin kikka miten ne saa irti???
Temezz
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Temezz »

Lämmöllä ainakin itse lähtisin kokeilemaan...eli puhallinta tai kosania vaan käteen...tosin lämmön avulla pulaaminen on tietenkin vaikeampaa juuri irroitettaessa kuin asennettaessa, koska irroittaessa osat ovat kiinni toisissaan ja lämpö pyrkii näin ollen laajentamaan kumpaakin kappaletta.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Vastaa Viestiin