eli on pulma että millä ihmeen konstilla saan etuovien kaiutin ritilän/mustan muovi maskin ehjänä pois ja joudunko purkamaan ovea enemmänkin kun haluan vaihtaa opelin orkkis midit pois???Auto on siis vectra "98
kyllä se ritilä irtoaa, mutta vaatii koko pahvin irroittamisen kuitenkin, että moisen homman pääsee tekemään
edit: ei kannata rikkoa, pahvin irroittaa 2min työllä
<font size=-1>[ This Message was edited by: Finl on 2004-12-03 12:03 ]</font>
Kyllä ne ritilät ainakin mulla sai irti (vectra b 98") mutta mulla ongelmana miten saan ne ovipahvit irti varsinkin sen muoviosan jossa on se diskantti olen jo 4 ruuvia avannut 3 alareunasta ja yhden diskanttiluukun takaa nyt nopeeta apua projekti on jo käynnissä!
Luulisin et ruuvien jälkeen ei oo muuta ku jotkut muovi "klipsut" jotka irtoo varmaan ku näyttää varovasti ruuvaria.Mul on sama 98" veccu onko sul kuuspuolikkaat midit ovissa edessä?
<font size=-1>[ This Message was edited by: close_protection on 2004-12-16 12:37 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: close_protection on 2004-12-16 12:38 ]</font>
Oven sisäkahvasta, kun jotenkin saa irti sen lätkän, jossa on peilien sähkösäätönamikat (tai pelkkä peitelätkä), niin altaa paljastuu vielä yksi ruuvi (ainakin takaovissa).
Itseasiassa, jos jollain on ylimääräinen tuollainen peitelätkä, niin voin ostaa sen! Toisesta takaovesta kun puuttuu...
Minkäslaista liimaa olette laittanu? Ja mitä siinä takasin laitossa pitäs huomioida. Jotain varmaan painoksi kuivumisen ajaksi. Kiitoksi vastauksista! Eiköhän sitä vaan ite yritetä ottaa irti. Veikkaan et jos annan liikkeen sen irrottaa ei niille niin väliä vaikka se menee rikki. Ja eine varmaa niin paljoo aikaa ole valmis laittamaan kuin ite tekee homman.
Joo etuovissa on 6.5" midi. Ite oon vaihtanu omaani ja tein korokkeen lastulevystä. Pitäis tehä uusiks jostai paremmasta materiaalista. Rupesin täs miettii et miten se ovipahvi oli kiinni mut ei muistu millään. Tais olla kolme ruuvia alhalla. Diskantin takan yks ja olisko yks ollu viel "kahvan" kumilätkän takana. Eipä siellä enempää tainnut olla..