nii mulla tekee keskuslukko sitä et ku laitan ovet pakkasella lukkoon niin lukot jää pomppimaan edestakaisin ja jäävät lopulta auki.
lämpimällä ilmalla ei oo mitään ongelmaa.
onkohan sieltä joku jäässä vai miks ne niin tekee???
A-vectran keskuslukko temppuilee.
Joopajoo..jäässä ne varmaan on ei sen kummempaa..
A-Vecun keskuslukkoahan voidaan ohjata kummistakin etuovista sekä takaluukusta. Lukon käyttäytyessä noin, on tilanne varmaan se että ohjausboksiin syntyy tavallaan ristiriita eli ollakko vai eikö olla..
Mulla kans a-veccu teki sillee et apparin puolen ovilukko oli sen verran jäykkänä ettei lukkomoottori jaksanu vetää ovea lukkoon. Ovet sain pysymään kiinni ku laitoin avaimella lukkoon apparin ovesta. Jos jaksaa nähdä vähän vaivaa niin ovipahvit irti ja sitte esim. crc:tä tai vastaavaa kaikkiin mekanismeihin ni taas varmaan pelittää.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-
look at my opel now
- 'Kadett'

Yleisin vika mikä aiheuttaa tuon ongelman on kosteus ja lika moottoreissa. Siitä johtuu että ohjausmoottori jää arpomaan auki-kiinni, koska se ei pääse kiinni aentoon kokonaan. Se että se loppuu vähän ajan päästä
johtuu keskuslukon releestä mikä estää järjestelmän loputtoman tuntoisen edestakaisin liikkeen. Putsaa kuskinoven ja takalaatikon kannen moottorien varret ja ruiskuta niihin kosteutta hylkivää ainetta. Samalla kannattaa putsata myös itse lukot ja mekanismit.
johtuu keskuslukon releestä mikä estää järjestelmän loputtoman tuntoisen edestakaisin liikkeen. Putsaa kuskinoven ja takalaatikon kannen moottorien varret ja ruiskuta niihin kosteutta hylkivää ainetta. Samalla kannattaa putsata myös itse lukot ja mekanismit.
-
veccuman83
- 'Senator'

-
hauvavauva
- 'Admiral'

No toi on ihan tuttua että takaluukun nappi jää pohjaan. Ja sitten saa avittaa avaimella. Muuten kyllä keskuslukko pelaa täysin moitteetta. Toistaiseksi. No, kärsivällisyyttä riittää ja sitä kyllä tarvitaankin kun Opelilla ajaa...On 2004-12-05 22:02, ipa wrote:
minun auto tekee tuollasta jos ovenkahva jää vähän koholle. tai kun takaluukun avaus nappi ei palaudu kokonaan ylös.